Ο ΟΠΕΚΑ ζητά «συγγνώμη» από τους δικαιούχους των αναπηρικών επιδομάτων που είδαν λιγότερα ποσά στους λογαριασμούς και υπογραμμίζει ότι καταβάλλεται «κάθε δυνατή προσπάθεια» για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος το συντομότερο δυνατό.
Μετά το μπάχαλο που δημιουργήθηκε, ο ΟΠΕΚΑ προχώρησε άμεσα σε διευκρινιστική ανακοίνωση όπου μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι η απόδοση των ορθών ποσών στις συγκεκριμένες περιπτώσεις δικαιούχων θα λάβει χώρα με έκτακτη καταβολή.
Σε συνέχεια ερωτημάτων δικαιούχων αναπηρικών επιδομάτων, σε ανακοίνωσή του ο ΟΠΕΚΑ διευκρινίζει ότι: Κατά την τακτική μηνιαία καταβολή των αναπηρικών επιδομάτων παρατηρήθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις διαφοροποιημένες καταβολές, λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος της πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ που εξυπηρετεί τα αναπηρικά προνοιακά επιδόματα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της πληρωμής του τρέχοντος μήνα Φεβρουαρίου, σε ορισμένους δικαιούχους σημειώθηκαν αναντιστοιχίες ανάμεσα στο δικαιούμενο και στο καταβαλλόμενο ποσό των επιδομάτων.
Ο ΟΠΕΚΑ ζητά συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία αυτή. Ο ΟΠΕΚΑ σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος το συντομότερο δυνατό. Η απόδοση των ορθών ποσών στις παραπάνω περιπτώσεις δικαιούχων θα λάβει χώρα με έκτακτη καταβολή, για την οποία οι πολίτες θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση.
πηγή: dikaiologitika
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook