Φαίνεται ότι οι αιτήσεις για το market pass τελικά… έχουν μπερδέψει πολλούς καθώς τις τελευταίες ώρες παρατηρείται μπαράζ ερωτημάτων σε σελίδες στα social media, σχετικές με επιδόματα και παροχές. Τα περισσότερα εξ’ αυτών, έχουν να κάνουν με τα στοιχεία των δικαιούχων, καθώς δεν εμφανίζονται τέκνα ή υπάρχουν ζητήματα με email και επιβεβαιώσεις. Πολλοί ρωτούν επίσης πώς θα πάρουν πίσω μια λάθος αίτηση που έκαναν.
Η aftodioikisi.gr συγκέντρωσε μερικά από τα «προβλήματα» και τα ερωτήματα αλλά και κάποιες απαντήσεις που δίνονται, (όχι επίσημες) από συνδικαιούχους, που όμως έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν. Σε κάθε περίπτωση, μια επικοινωνία με τον φορέα θα λύσει καλύτερα κάποιες απόρροιες.
Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις;
Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να καλέσετε στο Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 210-2156327, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 ή να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω email στο marketpass@ktpae.gr.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
«καλησπέρα σας, γέννησα τον Ιούλιο το δεύτερο παιδάκι μου. οπότε στη φορολογική δεν φαίνεται ακόμη. Mπήκα σήμερα να κάνω το market pass και φαίνεται ένα παιδί. συνεχίζω έτσι;»
-«Ναι μόνο το ένα θα φαίνεται γιατί πιάνει την φορολογική του ‘21 που δεν είχατε τότε δεύτερο παιδί»
«Καλησπέρα σας. Προσπάθησα να κάνω την αίτηση για το market pass, μου βγάζει όμως ότι το e-mail μου χρησιμοποιείται ήδη. Εν τω μεταξύ αυτό είναι το e-mail μου, χρόνια τώρα, αυτό χρησιμοποιώ, σε αυτό μου έρχονται όλες οι ειδοποιήσεις. Υπάρχει περίπτωση να έχει μπλοκάρει το σύστημα;»
-«Η χρησιμοποιήθηκε σε αλλη αιτηση η κατα λαθος (λάθος πληκτρολόγηση) καποιος αλλος το χρησιμοποίησε. Σε καθε περιπτωση δεν επιβεβαιωνετε τπτ εσεις …επικοινωνειτε με τον φορεα. «Το ίδιο έκανε και σε μένα και ξαναμπήκα στην αίτηση μετά από λίγες ώρες και ήταν οκ το είχε δεχθεί».
Καλησπέρα. Ξέρει κάποιος αν το ποσό του market pass πιάνεται για εισόδημα και αφαιρείται απο το ΚΕΑ;
-«Όχι δεν έχει καμία σχέση με το ΚΕΑ μην ανησυχείτε»
Πάτησα αντί για viva wallet eurobank χωρίς να έχω λογαριασμό η αίτηση έχει εγκριθεί τι μπορώ να κάνω τώρα;
«Θα στείλει η τράπεζα μειλ με οδηγίες για την εφαρμογή και την ψηφιακή κάρτα που θα σας εκδώσει. Όταν επιλέγεις κάρτα σε καμία από τις τρεις επιλογές δεν χρειάζεται να είσαι πελάτης».
Στην αίτηση για το market pass δεν πρέπει να εμφανίζει κάπου και αν έχεις παιδί; Μου βγάζει μόνο ωφελούμενο μέλος την σύζυγό μου… Είναι σωστό;
«Μόνο αν το έχει δηλώσει στην περσινή φορολογική δήλωση»
Εάν δεν έχω την εφαρμογή NFC,μπορώ να το κατεβάσω στο κινητό ;
Δεν είναι εφαρμογή. Αν υπάρχει στη συσκευή, πας στις ρυθμίσεις του κινητού, στην αναζήτηση γράφεις NFC στο εμφανίζει και το ενεργοποιείς.
Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για το market pass για τον μπαμπά μου που δεν έχει email και κινητό τηλέφωνο;
«Βάλε το δικό σου τηλέφωνο και το δικό σου email αλλά τον δικό του IBAN. Ή βάλε έναν άλλο αριθμό και email κάποιου που δεν κάνει αίτηση. Εναλλακτικά, φτιάξτε ένα καινούργιο email. Μπορείτε να κάνετε την αίτηση και στα ΚΕΠ που δεν χρειάζεται κινητό και μέιλ»
Έκανα την αίτηση για το market pass. Είμαστε τετραμελής οικογένεια με κύριο δικαιούχο τον σύζυγο. Όμως εκ των υστέρων διαπίστωσα πως τα παιδιά δεν έχουν μπει στην αίτηση, δεν μου τα βγάζει καθόλου. Στο μεταξύ η αίτηση έχει είδη εγκριθεί…. βλέπω πως έχω την δυνατότητα διαγραφής της αίτησης….το ερώτημα μου είναι αν μετά θα μπορώ εκ νέου να υποβάλλω καινούργια αίτηση;; Ή άπαξ και διαγράψω την τωρινή θα χάσω την δυνατότητα αυτή;;
Μπορείτε να την επεξεργαστείτε, ή να διαγράψετε και να κάνετε άλλη. Υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου τμήματος. Επικοινωνήστε μαζί τους για να σας βοηθήσουν.
Για το Marketpass, έχω 2 παιδιά αλλα στο ένα βγάζει ΑΜΚΑ αλλα δεν γράφει το όνομα του διπλα! Θα ληφθεί υπόψην αυτό το παιδί ή πρέπει να κάνω κάποια άλλη διαδικάσία;
«Θα ληφθεί υπόψη είναι οκ!»
aftodioikisi.gr