Ο τρίτος κύκλος θα ξεκινήσει στο τέλος Αυγούστου - Θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση οικογένειες δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ στις Β’ και Γ’ εισοδηματικές κατηγορίες.
Διευρύνονται οι κατηγορίες των δικαιούχων του Voucher των 200 ευρώ- «Ψηφιακή Μέριμνα», του προγράμματος των υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.», εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κατά τη διάρκεια του Γ’ κύκλου, ο οποίος θα ξεκινήσει στο τέλος Αυγούστου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι οικογένειες οι οποίες είναι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ στις Β’ και Γ’ εισοδηματικές κατηγορίες (ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα από 6.000 έως 15.000 ευρώ), και ταυτόχρονα έχουν τρία ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα ή έχουν εξαρτώμενο τέκνο με αναπηρία. Όπως συνέβη και στους πρώτους δύο κύκλους του προγράμματος, οι δικαιούχοι του Γ’ κύκλου θα λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).
Επίσης, σήμερα 30 Ιουλίου 2021 κλείνουν οι Α’ και Β’ κύκλοι της «Ψηφιακής Μέριμνας». Οι δικαιούχοι, των οποίων οι αιτήσεις έχουν ήδη κατατεθεί και εγκριθεί (ή πρόκειται να εγκριθούν), θα μπορούν να κάνουν χρήση των επιταγών τους για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού έως τη 1 Νοεμβρίου 2021.
Συνολικά, από τις 5 Απριλίου 2021, όταν άνοιξε ο Α’ κύκλος του προγράμματος, έως τις 30 Ιουλίου 2021, εκδόθηκαν 435.484 επιταγές 264.592 δικαιούχων.
Όπως τονίζεται, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.