Συνάντηση του Υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) κ. Σταύρου Καλαφάτη με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα.
Ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) κ. Σταύρος Καλαφάτης είχε, σήμερα Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021, το πρωί, συνάντηση εργασίας με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα.
Η συνάντηση επικεντρώθηκε σε ζητήματα της Θεσσαλονίκης, όπως η ανάπλαση της ΔΕΘ, το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα, οι αναπλάσεις των πλατειών Αριστοτέλους και Διοικητηρίου, η κατασκευή ξύλινου ντεκ κατά μήκος της λεωφόρου Νίκης από τον Προβλήτα Α ως το Λευκό Πύργο και το πλάνο των απαλλοτριώσεων εκτάσεων πέριξ των -υπό κατασκευή- σταθμών του μετρό, στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης.
“Η ατζέντα των έργων της Θεσσαλονίκης είναι σε πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μιλάμε με πράξεις: Ο διαγωνισμός για το flyover βρίσκεται στη β΄ φάση.
Ως το τέλος του χρόνου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες. Ολοκληρώθηκε, ήδη, ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την ανάπλαση της ΔΕΘ. Εγκρίθηκε ομόφωνα το Ρυμοτομικό Σχέδιο Εφαρμογής για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Στο θέμα των αναπλάσεων, ειδικά για τις πλατείες Αριστοτέλους και Διοικητηρίου, ο Δήμος θα μας βρει συμπαραστάτες. Όπως, φυσικά, και στην κατασκευή του ντεκ της Παλιάς Παραλίας, καθώς το πρώτο βήμα για την υλοποίησή του είχε γίνει όταν, ακόμη, ήμουν Υπουργός Αναπληρωτής Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Η Θεσσαλονίκη παίρνει τη θέση που της οφείλεται”, τόνισε ο κ. Καλαφάτης.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας υπογράμμισε: “Είμαι αισιόδοξος, καθώς διαπιστώνω ότι η ατζέντα της πόλης είναι πλέον συγκεκριμένη, ώριμη και υλοποιήσιμη.
Συζητήσαμε όλα τα θέματα που αφορούν τις υποδομές και τα έργα της Θεσσαλονίκης -για την ανάπλαση της Αριστοτέλους, το ντεκ της παλιάς παραλίας, την πλατεία Διοικητηρίου, την ανάπλαση της ΔΕΘ και το νέο γήπεδο της Τούμπας καθώς και για σειρά άλλων μικρών και μεγάλων παρεμβάσεων.
Έθεσα στο τραπέζι την αναγκαιότητα ολοκληρωμένης διευθέτησης (απαλλοτριώσεις, μελέτες, έργα) των χώρων γύρω από τους σταθμούς του μετρό, στο πλαίσιο ενός συνολικού remake του αστικού περιβάλλοντος”.