Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας και μίλησε για την κατασκευή του Fly Over και έδωσε προτάσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στη Θεσσαλονίκη λόγω των έργων.
Αν είναι υπέρ της παύσης των εργασιών για το Fly Over: «Όχι, είναι λάθος αυτό. Οι συμβάσεις αυτές διέπονται από συγκεκριμένους κανόνες. Δεν μπορεί επειδή κάποιος το απαιτεί, ακόμα κι αν είναι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, να διακοπεί ένα έργο που έχει ποινικές ρήτρες και αφορά και τα δυο μέρη. Αυτό που προέχει είναι να δοθούν λύσεις που θα βελτιώσουν την κυκλοφορία για να υπάρχει μικρότερη ταλαιπωρία. Το πρόβλημα υπήρχε και πριν από το Fly Over, μόλις γινόταν ατύχημα στον Περιφερειακό, η πόλη είχε θέμα.
Το θέμα είναι να παρθούν μέτρα για την κυκλοφορία και να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και αν είναι δυνατόν να σμικρυνθεί ο χρόνος πραγματοποίησης του έργου. Για να διεκδικήσουμε και άλλα έργα γιατί έχουμε παρελθόν και με άλλα έργα. Όταν ξεκινάμε με κορωνίδα το μετρό, το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας που έπρεπε να ήταν έτοιμο το 2012, κάτι που ήταν ανέφικτο άλλα θα μπορούσε να γίνει μέχρι το 2015 ή το 2016 και θα έπρεπε να το αγκαλιάσουν οι φορείς της πόλεις για να μην έχουμε προβλήματα. Υπήρχαν θέματα με την υποθαλάσσια, την τρύπα απέναντι από το Διοικητήριο, την Πλατεία Ελευθερίας. Όλα αυτά εντείνουν την καχυποψία για ό,τι εξαγγέλλεται».
Για το χρονοδιάγραμμα του έργου: «Το πρώτο και το σημαντικό είναι η σύμβαση. Από την εμπειρία που έχουμε για αυτές τις συμβάσεις είναι ότι τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα για μπορέσει ο ανάδοχος να το ολοκληρώσει πιο γρηγορά για να εισπράττει αυτά που έχουν συμφωνηθεί».
Ποιες είναι οι προτάσεις για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού:«Είναι 15 προτάσεις και αφορούν όλη την πόλη. Η αποκομιδή των απορριμμάτων να γίνεται εκτός των ωρών αιχμής. Να διαφοροποιηθεί το ωράριο φορτοεκφόρτωσης. Να τοποθετηθούν κάμερες σε σημεία για να βοηθηθεί το θέμα παράνομης στάθμευσης, να μπουν γερανοφόρα οχήματα στην περιφερειακή για άμεση επέμβαση σε περίοδο ατυχήματος γιατί όταν γίνεται ένα ατύχημα δημιουργούνται τεράστιες ουρές. Εξετάζεται η κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης, περαιτέρω ενίσχυση του ΟΑΣΘ με περισσότερα λεωφορεία για να στραφεί ο κόσμος προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποσυμφορηθούν οι δρόμοι. Να εξεταστεί το ωράριο των καταστημάτων για το κέντρο της πόλης, το ίδιο μπορεί να γίνει και με το ωράριο δημοσίων υπηρεσιών και να προβλεφθεί τηλεργασία στις δημόσιες υπηρεσίες για όσο διαρκεί ή κατασκευή του έργου. Το κάθε μέτρο από αυτά μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της κατάστασης. Πρέπει τα αρμόδια υπουργεία να ενσκήψουν για να δουν ποια μπορούν να εφαρμοστούν για το συμφέρον της πόλης μας».