Μειωμένη ως και 90% καταγράφεται η επιβατική κίνηση της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς οι πολίτες έχουν περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις τους λόγω κορωνοϊού, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Την ίδια ώρα, ωστόσο, η εκτέλεση της σύμβασης που αφορά στην παραχώρηση 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ προχωρά με γοργό ρυθμό.
Συγκεκριμένα, με τα αστικά λεωφορεία μετακινούνται 1,1-1,2 εκατομμύρια επιβάτες σε μηνιαία βάση, με τα έσοδα από τα εισιτήρια να υπολογίζονται σε λιγότερα των 750.000 ευρώ/μήνα, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν.
Στο μεταξύ, με τέσσερις γραμμές αστικής συγκοινωνίας του ΟΑΣΘ, πολλαπλάσια δρομολόγια και χωρίς καμιά αύξηση κομίστρου ξεκινά από αύριο η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε» το συγκοινωνιακό της έργο στον νομό.
Πρόκειται για τις γραμμές (80) «Θεσσαλονίκη - Μάλγαρα», (81) «Θεσσαλονίκη - Κουφάλια», (82) «Θεσσαλονίκη - Καλλιθέα» και (53) «Τοπική Γραμμή Σίνδου», που θα εξυπηρετούνται με 17 οχήματα.
Αμεσα δε, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, θα δρομολογηθούν και άλλα οχήματα για τις επόμενες γραμμές που θα ενσωματώσει η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης». Αυτές είναι οι γραμμές: (51) «Σίνδος - Νέος Σιδ. Σταθμός» και (54) «Νέος Σιδ. Σταθμός - Ιωνία».
Μετά και την προαναφερόμενη εξέλιξη, θα υπολείπεται -σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ- η λειτουργία τεσσάρων τελευταίων γραμμών του ΟΑΣΘ που θα αναλάβει η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» και η γραμμή (9) «ΝΣΣ - Λαχαναγορά», που ανέλαβε η «ΚΤΕΛ Κιλκίς».
«Μάλιστα, οι οδηγοί των ΚΤΕΛ ήδη παροτρύνουν, με οδηγίες τους, επιβάτες να εκδίδουν και να επικυρώνουν εισιτήρια, ενώ αναμένεται -για πρώτη φορά- να χορηγούν και εισιτήρια με αντίτιμο, καλλιεργώντας στον πολίτη την κουλτούρα του συνετού και υπεύθυνου χρήστη της αστικής συγκοινωνίας», επισήμαναν σε κοινή τους δήλωση ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Ιωάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα.
Πηγή: iefimerida.gr