Σε μια εκπληκτική αποκάλυψη που άφησε πολλούς έκπληκτους, το πραγματικό νόημα πίσω από το ακρωνύμιο «SPAM», το οποίο αναφέρεται στην εμβληματική κονσέρβα χοιρινού κρέατος, ήρθε πρόσφατα στο φως μετά από δεκαετίες εικασιών. Η ανακάλυψη προκάλεσε ένα κύμα γοητείας μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου.
Η Hormel Foods, μια εταιρεία τροφίμων με έδρα τη Μινεσότα, των ΗΠΑ, παρουσίασε για πρώτη φορά το «SPAM» στον κόσμο το 1937. Έκτοτε, αυτό το διαβόητο ορθογώνιο κρέας έχει γίνει γνωστό ως πεμπτουσία του μυστηριώδους κρέατος στους γαστρονομικούς κύκλους. Από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά, το «SPAM» έγινε βασικό προϊόν των νοικοκυριών και αγαπημένο συστατικό για σάντουιτς, το οποίο βρίσκεται ακόμη και σήμερα στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Sun, το όνομα SPAM επινοήθηκε από τον Ken Digneau, αδελφό ενός στελέχους της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή του προϊόντος κρέατος. Συμμετείχε σε διαγωνισμό την παραμονή της Πρωτοχρονιάς για την ονομασία του προϊόντος και αναδείχθηκε νικητής. Ως ανταμοιβή, έλαβε 100 δολάρια (97 λίρες) ως χρηματικό έπαθλο.
Η διαδικασία παραγωγής του SPAM περιλαμβάνει την ανάμειξη όλων των συστατικών μαζί για 20 λεπτά. Μόλις το μείγμα φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία, τοποθετείται σε κονσέρβες και συσκευάζεται σε κενό αέρος. Στη συνέχεια, οι κονσέρβες μαγειρεύονται και στη συνέχεια ψύχονται.
Όταν πρωτοεμφανίστηκε το SPAM, σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες των αμερικανικών οικογενειών που είχαν έλλειψη μετρητών κατά τη διάρκεια των δύσκολων ετών της Μεγάλης Ύφεσης. Καθώς ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος δύο χρόνια αργότερα, το SPAM βρήκε περαιτέρω χρησιμότητα λόγω της ικανότητάς του να αποθηκεύεται για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς να αλλοιώνεται.\
Πηγή: gazzetta