Στη μάχη για τη διαλεύκανση του εγκλήματος στα Τέμπη βρίσκεται εδώ και δυο χρόνια ο μηχανολόγος και αεροναυπηγός μηχανικός Κώστα Λακαφώσης, ο οποίος εξειδικεύεται τα τελευταία χρόνια στη διερεύνηση ατυχημάτων.
Βέβαια, εκτός από το έγκλημα των Τεμπών με τα 57 θύματα, ο Κώστας Λακαφώσης έχει ασχοληθεί και με ακόμη μια υπόθεση, αυτή των τροχαίων ατυχημάτων με οχήματα Tesla, φτάνοοντας στο σημείο να επικοινωνήσει με τους διεθνείς αρμόδιους φορείς, καλώντας την εταιρεία να προχωρήσει σε άμεση ανάκληση εκατομμυρίων οχημάτων, μέχρι να προσθέσει συγκεκριμένη δικλίδα ασφαλείας στο λογισμικό των αυτοκινήτων της.
Παράλληλα, ο εμπειρογνώμονας έχει ασχοληθεί με την παρουσίαση αγώνων F1, ενώ υπήρξε συντάκτης στο περιοδικό «4 Τροχοί», όπου δούλεψε από το 1992 ως το 2001.
«Πήγα το '92 κι έφυγα το '01. Ήταν η καλύτερη εποχή των "Τροχών". Μονίμως στα κόκκινα, από άποψη δημιουργίας. Ξεκίνησα να δουλεύω κατά τύχη. Σπούδαζα στην Πάτρα μηχανολόγος μηχανικός κι έστειλα κάποια στιγμή μια επιστολή για κάτι που είχε γραφτεί λάθος. Αμέσως με πήρε ο Κώστας Καββαθάς και χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα σε ένα γραφείο, κάνοντας την καλύτερη δουλειά που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος στην ηλικία των 20 και κάτι. Αυτό που αγάπησα στους4Τ ήταν η διαφορετικότητά τους.
Η ανεξαρτησία τους. Ουδέποτε ήρθε κανείς να μου πει να αλλάξω κάτι σε κείμενό μου. Ήταν μέτριο το αυτοκίνητο, τονίζαμε αυτό. Θυμάμαι, μια φορά, είχαμε γράψει σε έναν τίτλο για το Hyundai Sirion, "Hyundai Metrion", με την ίδια γραμματοσειρά. Δεν μας ένοιαζαν οι εταιρείες και οι διαφημίσεις τους. Οι "Τροχοί" ήταν οι αναγνώστες τους», έγραφε ο ίδιος στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού που κυκλοφόρησε στις 10 Μαΐου του 2013.