Η πώληση των εισιτηρίων διαρκείας ολοκληρώθηκε για την φετινή σεζόν και 10.058 φίλοι του Δικεφάλου φρόντισαν να εξασφαλίσουν τη θέση τους στην Τούμπα. Οι περισσότεροι εξ αυτών και πιο συγκεκριμένα οι 8500 είχαν αγοράσει το εισιτήριο τους πριν τον αποκλεισμό του Δικεφάλου από την Λέφσκι Σόφιας στο Conference League. Υπολόγιζαν δηλαδή πως με το διαρκείας τους θα έβλεπαν τουλάχιστον έξι αγώνες της ομάδας στην Ευρώπη ελπίζοντας πως θα έκανε ανάλογη πορεία με την περσινή όπου και βρέθηκε στις οκτώ καλύτερες ομάδες της νεοσύστατης διοργάνωσης.
Ο ΠΑΟΚ δεν τα κατάφερε και αυτό έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην πώληση των διαρκείας καθώς στις 36 μέρες που ακολούθησαν του αποκλεισμού πωλήθηκαν μόλις 1558 καρτελάκια.
Είναι όμως απολύτως σεβαστή αυτή η απόφαση των φίλων του ΠΑΟΚ και δεν πρέπει επίσης να παραγνωρίζουμε κάτι: το οικονομικό τσουνάμι που έρχεται και είναι ξεκάθαρο πως για καθέναν οι προτεραιότητες είναι να εξασφαλίζει τα αναγκαία για το σπιτικό του και για τους δικούς του ανθρώπους.
Αλλωστε η ψήφος εμπιστοσύνης του κόσμου προς την ομάδα φάνηκε στο τελευταίο εντός έδρας ματς με τον Ατρόμητο. Μπορεί να βρισκόμασταν στην τελευταία εβδομάδα των διακοπών, αλλά περισσότεροι από 15000 φίλοι του Δικεφάλου ήταν στην Τούμπα για να ενισχύσουν την αγαπημένη τους ομάδα και αυτό θα κάνουν και την προσεχή Δευτέρα απέναντι στην Λαμία.
Αν θέλουμε να κάνουμε μια σύγκριση στον αριθμό των διαρκείας από το 2007 και μετά, προφανώς και αυτά τα 10058 δεν είναι λίγια. Αλλωστε άλλες εποχές, οι καιροί είναι δύσκολοι και αυτό κανείς δεν το προσπερνά. Αξίζει όμως να σημειώσουμε πως το καλοκαίρι μετά την κατάκτηση του νταμπλ, ο ΠΑΟΚ έσπασε κάθε ρεκόρ. Εκείνη τη σεζόν η ασπρόμαυρη ΠΑΕ είχε διαθέσει 22154 διαρκείας σπάζοντας το ρεκόρ του 2009 όταν 21100 φίλοι του ΠΑΟΚ είχαν σπεύσει να στηρίξουν την προσπάθεια της διοίκησης Ζαγοράκη.
Πέρσι είχαν διατεθεί 7800 εισιτήρια διαρκείας και ο λόγος ήταν προφανής: βαδίζαμε σε αχαρτογράφητα νερά λόγω πανδημίας και κανείς δεν γνώριζε αν στη διάρκεια της σεζόν τα γήπεδα θα παρέμεναν ανοικτά και σε 100% πληρότητα. Πολύ περισσότερο όταν την περασμένη σεζόν η ασπρόμαυρη ΠΑΕ δεν είχε βγάλει διαρκείας προς πώληση γιατί πολύ απλά τα γήπεδα ήταν κλειστά.
Σε κάθε περίπτωση, το ραντεβού και αυτών που αγόρασαν διαρκείας αλλά και εκείνων που θα αγοράζουν ξεχωριστά σε κάθε αγώνα είναι στην Τούμπα σε κάθε παιχνίδι του Δικεφάλου ελπίζοντας πως θα δουν την ομάδα να κερδίζει και να κάνει τον πρωταθλητισμό.
ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 16 ΕΤΩΝ
- 2007: 12.259
- 2008: 19.159
- 2009 : 21.100
- 2010: 19.203
- 2011: 14.139
- 2012: 8.426
- 2013 : 12.820
- 2014: 8.219
- 2015: 9.103
- 2016: 12.103
- 2017: 11.396
- 2018: 20.122
- 2019: 22.154
- 2020: - [πανδημία]
- 2021: 7.800
- 2022: 10.058