Πολλές είναι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν επικοινωνιακά τρικ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κόσμου και να προωθήσουν τα νέα τους προϊόντα.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Mattel ψάχνει το κατάλληλο άτομο για να παίξει Uno αντί αμοιβής. Και δεν θα πληρώνεται ό,τι και ό,τι, αλλά θα παίρνει 277 δολάρια (περίπου 251 ευρώ) την ώρα ή 4.444 δολάρια (4.026 ευρώ) την εβδομάδα για τέσσερις εβδομάδες.
Η εταιρεία παιχνιδιών προσλαμβάνει κάποιον για να προωθήσει την κυκλοφορία του νέου της παιχνιδιού, Uno Quatro. Το άτομο που θα επιλεγεί θα πρέπει να παίζει για ένα μήνα Quatro με αγνώστους στη Νέα Υόρκη και να δημιουργεί περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το νέο παιχνίδι.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Από τις 13 Σεπτεμβρίου, ο «επαγγελματίας» παίκτης του Uno θα διδάσκει το κοινό να παίζουν το παιχνίδι και θα συμμετέχει σε livestreams και συνεντεύξεις. Οποιοσδήποτε πολίτης των ΗΠΑ άνω των 18 ετών μπορεί να υποβάλει αίτηση, αρκεί να πληροί τις απαιτήσεις εργασίας, δηλαδή να μπορεί να κάθεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και να μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα για το στήσιμο του παιχνιδιού. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια θέση στον απόλυτο παίκτη του Uno για να βοηθήσει να παρουσιάσουμε το ολοκαίνουργιο παιχνίδι μας, το Uno Quatro, στον κόσμο», δήλωσε ο Ray Adler, παγκόσμιος επικεφαλής των παιχνιδιών της Mattel.
Ο λόγος πίσω από την καμπάνια
Το Uno Quatro «παντρεύει» το γνωστό σε όλους μας Uno με το Σκορ 4: παίζεται με πλακίδια αντί για κάρτες και πέρα από τους κλασικούς συνδυασμούς με αριθμούς και χρώματα, το παιχνίδι λαμβάνει άλλη διάσταση καθώς οι πόντοι σκοράρονται και αν έχετε τέσσερα πλακίδια στη σειρά. Πολλές είναι οι εταιρείες, όπως η Mattel, που χρησιμοποιούν τέτοια επικοινωνιακά τρικ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τον κόσμο να μιλάει για το νέο τους προϊόν.
«Αυτό αντικατοπτρίζει πραγματικά την κατάσταση του μάρκετινγκ σήμερα… το ερώτημα είναι πώς μπορείς να κάνεις τους ανθρώπους να ασχοληθούν και να ενδιαφερθούν για μια μάρκα που υπάρχει εδώ και 50 χρόνια. Για πολλές μάρκες το TikTok είναι το κλειδί», σχολιάζει ο Τιμ Κάλκινς, καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Kellogg του Πανεπιστημίου Northwestern. Πράγματι, η Μattel δέχεται τις αιτήσεις για τη θέση αυτή με βιντεάκια μέσω TikTok, με την προθεσμία να λήγει στις 10 Αυγούστου. «Υποψιάζομαι ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σκεφτεί το Uno εδώ και πολύ καιρό… Kαι ξαφνικά το βλέπεις αυτό στο TikTok και τώρα ενδιαφέρεσαι ξανά γι’ αυτό», λέει ο Κάλκινς.
πηγή: in.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook