Στη διαβόητη υπόθεση της Αττικής Οδού, παραβιάστηκε ευθέως η συνταγματική διάκριση των εξουσιών.
Την όποια ζημία που υπέστη κάθε εγκλωβισμένος πολίτης δεν μπορεί να την προσδιορίζει ούτε η εταιρία της Αττικής Οδού ούτε ο πρωθυπουργός.
Αυτή η αρμοδιότητα ανήκει στα ελληνικά δικαστήρια. Γι’ αυτό το λόγο η παραχωρισιούχος μίλησε για παροχή και όχι για αποζημίωση. Τα δύο χιλιάρικα που θα καταβληθούν σε κάθε αποκλεισμένο όχημα δεν αφορούν την καταβολή αποζημίωσης. Είναι απλώς μια παροχή.
Η πρωθυπουργική παρέμβαση επιχείρησε να σφυρηλατήσει τα επιχειρήματα της κυβέρνησης ώστε να πειστεί ο κόσμος πως η ευθύνη βαρύνει την Αττική Οδό, η οποία δέχεται να πληρώσει. Αρα είναι η μοναδική υπαίτια.
Όμως το πιο σημαντικό η εταιρία της Αττικής Οδού το κρατούσε για το τέλος. Ζήτησε να δημοσιοποιηθούν τα πρακτικά της σύσκεψης της προηγούμενης ημέρας που έγινε υπό τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη. Ο υπουργός εξεμάνη και μίλησε για ψέματα της εταιρίας.
Είχαμε υποστηρίξει εξ αρχής ότι η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών όφειλε να προχωρήσει σε αυτόφωρη διαδικασία βάσει του νόμου για την ασφάλεια των συγκοινωνιών. Δεν το έκανε. Τώρα έχει μία μοναδική ευκαιρία να ζητήσει τα πρακτικά της περίφημης σύσκεψης ώστε να μάθουμε την αλήθεια.
Κι επειδή γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση για την ταλαιπωρία των εγκλωβισμένων ανθρώπων στην Αττική Οδό, είναι υποχρέωση της Δικαιοσύνης να ασχοληθεί και με τα όσα υπέστησαν άλλοι συμπολίτες μας στη Λεωφόρο Μαραθώνος, στην Κατεχάκη και αλλού.
Η οποιαδήποτε απόπειρα συγκάλυψης μιας υπόθεσης που μας κατέστησε περίγελους σε όλη την Ευρώπη, έχει και πολιτικές συνέπειες. Δεν μιλάμε για την πρόταση μομφής στη Βουλή, η οποία ούτως ή άλλως δεν θα περάσει. Μιλάμε για την ήδη πληγωμένη αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος στη χώρα.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.