Για την πορεία, την αποδοχή και τους στόχους του ΠΑΟΚ TV μίλησε ο υπεύθυνος των new media του Δικεφάλου, Παναγιώτης Αρωνιάδης, στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο».
Αναλυτικά όσα είπε:
Για το ΠΑΟΚ TV: «Δεν κάνουμε ό,τι κάνουμε για να πάρουμε βραβείο. Θέλουμε ο κόσμος να νιώσει πιο κοντά στην ομάδα, ειδικά αυτήν την εποχή που δεν υπάρχει η δυνατότητα να έρθει στο γήπεδο».
Για το ντοκιμαντέρ που αναμένεται: «Υπάρχει το πέμπτο επεισόδια και αφορά την καλοκαιρινή προετοιμασία του ΠΑΟΚ στην πορεία για το Champions League».
Για τα βραβεία που διεκδικούνται: «Είναι ένας θεσμός που γίνεται στο εξωτερικό εδώ και χρόνια. Αφορά την επιβράβευση και την αναγνώρισης της ψηφιακής επικοινωνίας και τηλεόρασης. Συμμετέχουν όλα τα δίκτυα παγκοσμίως. Το ΠΑΟΚ TV συμμετέχει σε τέσσερις κατηγορίες, είναι η καλύτερη πλατφόρμα, η καλύτερη νέα πλατφόρμα, για πρωτότυπο περιεχόμενο και για την καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ».
Για το πώς το αντιμετωπίζουν οι παίκτες: «Οι παίκτες το αντιμετωπίζουν θετικά καθώς ξεφεύγουν από την καθημερινότητα τους. Παράλληλα με τη δουλειά κάνουμε και την πλάκα μας».
Για το αν αναμένεται κάτι νέο: «Θα προσπαθήσουμε να αναβαθμίσουμε το προϊόν και θέλουμε να φέρουμε τον κόσμο πιο κοντά στους παίκτες. Θέλουμε να τους δίνουν την πρόσβαση για να γνωρίζουν το κάθετι που γίνεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τα παιχνίδια».
Για το βλέμμα του Γκαρσία: «Είναι απόλυτα συνεργάσιμος, έχει το χιούμορ, την πλάκα του, την προσωπικότητα και το χαρακτήρα του ο Πάμπλο. Είναι ιδιαίτερα γνωστός στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο αναμένεται να εμφανιστεί στο ESPN και στο κανάλι της UEFA προσεχώς».