Η απελευθέρωση του Μανού Γκαρθία και ο ελεύθερος ρόλος του στο παιχνίδι του Άρη είναι από τα ζητήματα που απασχόλησαν την τεχνική ηγεσία και στη διάρκεια της περασμένης σεζόν, από τη στιγμή που ο Ισπανός άρχισε να μπαίνει σε φουλ αγωνιστική κατάσταση. Το «σήμερα» όμως μοιάζει αρκετά διαφορετικό για τον Ισπανό μέσο, ο οποίος και ξέρει και μπορεί να γίνει ο δεύτερος ηγέτης του Άρη πίσω από τον Λορέν Μορόν.
Ο Γκαρθία έχασε περίπου ένα χρόνο, λόγω τραυματισμών, καθυστερώντας την υλοποίηση των προσδοκιών που είχαν γεννηθεί από την απόκτησή του.
Παίκτης, που είναι φτιαγμένος για 4-2-3-1, και χρειάζεται την μπάλα στα πόδια, για να ξεδιπλώσει το ταλέντο του.
Ο Γκαρθία δεν είναι ο παίκτης που θα φανεί στον χώρο, κάνοντας κινήσεις χωρίς μπάλα.
Το «πέρσι» έμεινε εκεί όπου πρέπει και το «φέτος» ανήκει στον μικρόσωμο «μάγο», όπως τον αποκαλούν όσοι ξέρουν τις δυνατότητές του.
Από την πρώτη αγωνιστική κόντρα στον Ατρόμητο, ο Μανού, έδειξε (πιο) ηγετικές τάσεις, πηγαίνοντας προς την μπάλα, διεκδικώντας την και προκαλώντας την τύχη του με χαμένες ευκαιρίες στις πρώτες τέσσερις αγωνιστικές.
Ο ποδοσφαιριστής έψαξε και βρήκε περισσότερα πατήματα στην περιοχή, όπως έψαχνε (το έκανε και χθες με αντίπαλο τον Ολυμπιακό) και τους συμπαίκτες του.
Ο Γκαρθία ισορρόπησε το αγωνιστικό του «εγώ» που ήταν καθαρά θέμα κάλυψης του «χαμένου χρόνου» στον Άρη, γιατί αυτός είναι ο χαρακτήρας του. Δεκάρι που δεν παίρνει μπάλα, δεν σηκώνει κεφάλι, για να φτιάξει παιχνίδι, δεν μπορεί να έχει τη συγκεκριμένη θέση.
Και, αν παρατηρήσει κανείς, τις μπαλιές (κάθετες, «τρύπες» και ψηλοκρεμαστές») στις 5 τρέχουσες αγωνιστικές θα καταλάβει ότι ο Ισπανός play maker άλλαξε πολύ προς το καλύτερο και, στα καλά του, βρίσκει χωρίς να βλέπει όποιον συμπαίκτη θέλει.
Το σκοράρισμα είναι διαφορετική ιστορία.
Δεν πληρώνεται γι' αυτό, αλλά πληρώνεται και γι' αυτό.
Και από τη στιγμή που διεκδικεί τις πιθανότητές του, ποιος μπορεί να τον αποτρέψει από το να δίνει γκολ ή να δίνει ασίστ για γκολ;
Με τα τούτα και με' εκείνα, ο Μανού Γκαρθία μπήκε στον 3ο χρόνο του συμβολαίου του και μπήκε δυνατά.
Αρτίστας είναι ο τύπος και ο κάθε αρτίστας ψάχνει την έμπνευση.