Τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης τάραξε η Cummins μετά την παρουσίαση ενός επαναστατικού μοτέρ που μπορεί να καταναλώσει κάθε είδους καύσιμο. Ποιος είναι ο μοναδικός περιορισμός;
Την ώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες μάχονται να αυξήσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε, να αποφύγουν τα τσουχτερά πρόστιμα εκπομπών ρύπων, υπάρχουν κάποια τελευταία οχυρά που αρνούνται να παραδοθούν.
Ένα από αυτά έχει υψωθεί από την εταιρεία κατασκευής κινητήρων, Cummins, η οποία παρουσίασε έναν επαναστατικό κινητήρα που μπορεί να καταναλώσει κάθε είδους καύσιμο: Από βενζίνη και diesel μέχρι υδρογόνο.Όπως είναι κατανοητό, το συγκεκριμένο μοτέρ έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης, μιας και θα επέτρεπε στις βιομηχανίες να μειώσουν το κόστος εξέλιξης των ΜΕΚ τους, συμπαρασύροντας προς τα κάτω και τις τελικές τιμές των αυτοκινήτων, καθιστώντας τα πιο προσιτά στον καταναλωτή.
Σε επίπεδο αρχιτεκτονικής, ο πρωτοποριακός κινητήρας της Cummins δεν φέρει σημαντικές διαφορές με τα παραδοσιακά μοτέρ εσωτερικής καύσης. Τόσο το μπλοκ του κινητήρα, όσο και η συντριπτική πλειονότητα των εξαρτημάτων του είναι ίδια και η μοναδική διαφοροποίηση αφορά το πάνω τμήμα του, το οποίο προσαρμόζεται βάσει του είδους καυσίμου.
Μοναδικός περιορισμός είναι ότι το μοτέρ μπορεί να καταναλώνει ένα είδους καυσίμου τη φορά, και όχι κάποιο μείγμα (π.χ. diesel και βενζίνη ταυτόχρονα)
Η εταιρεία από την Ιντιάνα των ΗΠΑ επιβεβαιώνει ότι η παρθενική εφαρμογή της τεχνολογίας θα αφορά τον κινητήρα B6.7, ο οποίος ενσωματώνεται σε αγροτικά ή κατασκευαστικά οχήματα.
Φέρει έξι κυλίνδρους στη σειρά, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και μπορεί να παράγει από 155 έως και 326 ίππους. Το μοτέρ θα καταναλώνει πετρέλαιο κίνησης, φυσικό αέριο, βενζίνη, προπάνιο και υδρογόνο, ανάλογα με την επιλογή του πελάτη.
Πηγή: carandmotor.gr