Ο Γενικός
Διευθυντής της ΟΤΕΚΟ, κ. Μπακιρτζής,
μίλησε στο Metropolis 95.5 για την καινούργια
υπηρεσία του ΚΤΕΟ, «Mastercheck», αλλά και
τον ηλικιακό μέσο όρο του ελληνικού
«στόλου».
«Το Mastercheck
είναι καινούργια υπηρεσία. Είναι μία
επέκταση του ελέγχου του ΚΤΕΟ και αφορά
πιστοποίηση 380 σημείων. Περιλαμβάνει
τα στάδια ελέγχου του ΚΤΕΟ, αλλά και
ακόμη περισσότερα, όπως έλεγχο φανοποιείας,
διάβασμα εγκεφάλου, test drive και έλεγχο
μπαταρίας. Επιπλέον, γίνονται έλεγχοι
του εσωτερικού, ώστε να έχει πλήρη εικόνα
όποιος είναι να αγοράσει ή να πουλήσει
ένα όχημα. Έτσι, μπορεί να το δώσει και
σε κάποιον που δεν είναι στην περιοχή
του», είπε αρχικά.
Για την
σημασία του ΚΤΕΟ σημείωσε: «Έχουμε τον
γηραιότερο στόλο στην Ευρώπη, με 17,5 έτη.
Είναι και πολύ μεγάλος ο αριθμός των
οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Με
βάση τα στοιχεία μας υπολογίζουμε ότι
είναι 1,4 εκατ. τα αυτοκίνητα και 900.000 οι
μηχανές. Ακόμη και να βγουν κάποια που
είναι σε ακινησία, το νούμερο είναι
μεγάλο. Ο βασικός λόγος που δεν περνάνε
δεν είναι το κόστος του ΚΤΕΟ, αλλά ότι
φοβάται ο ιδιοκτήτης αυτά που θα
διαπιστωθούν και δεν θα μπορεί να τα
επισκευάσει.
Άρα, αυτά τα
οχήματα έχουν θέμα ασφάλειας στον δρόμο.
Αν περάσουν το ΚΤΕΟ θα είναι μικρότερο
το κόστος από το αν διαπιστωθεί στην
πορεία. Πλέον η διαδικασία έχει γίνει
ευχάριστη.
Πρέπει να πω, ότι δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ο ηλεκτρονικός έλεγχος για τα οχήματα που δεν έχουν περάσει έλεγχο ΚΤΕΟ. Από την αρχή του έτους θα υπάρχει πρόστιμο 150 ευρώ για κάθε φορά που θα γίνεται η διασταύρωση. Δεν θα χρειάζεται, πλέον, «κυνήγι» από την τροχαία».