Ο εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων ανέλυσε τα δεδομένα του τροχαίου, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο τον οδηγό του υπερπολυτελούς οχήματος.
«Μέσα σε 3,5 μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω. Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία η Φεράρι και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο.
Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ελπίζω όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο, να απαντηθούν τα ερωτήματα».
Ο κ. Μαδιάς αναφέρθηκε σε παρόμοιο τροχαίο με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία που χτύπησε σε δέντρο σε σημείο κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα και εξέφρασε την απορία μήπως ο Τζώρτζης Μονογυιός είχε απενεργοποιήσει συστήματα ασφαλείας καθώς η Ferrari πρόκειται για αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Πηγή: dikaiologitika.gr