Η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ στην Μινεσότα από αστυνομικούς έχει πυροδοτήσει τρομερά επεισόδια στις ΗΠΑ αλλά ένωσε και δύο παγκόσμιους αντίπαλους κολοσσούς.
Ο τραγικός θάνατος του Αφροαμερικανού από την αστυνομική βία έγινε αφορμή για να ενωθούν η Adidas και η Nike.
Την ώρα που μεγάλες εταιρίες σε όλο τον κόσμο στέλνουν τα δικά τους μηνύματα μέσω των social media, η Adidas προτίμησε να ποστάρει το μήνυμα του αντιπάλου της δέους, της Nike.
H γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών έκανε retweet το σποτ της αμερικανικής εταιρίας με το μήνυμα Don't Do It, κατά του ρατσισμού και της ανοχής του.