Οι Ιάπωνες δεν καταναλώνουν αρκετό αλκοόλ και οι αρμόδιες Αρχές προετοιμάζουν εκστρατεία για να πείσουν τους νέους να πίνουν περισσότερο. Ένα πρόβλημα που σίγουρα δεν θα ταλανίσει ποτέ την χώρα μας.
Η νεότερη γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από ό,τι οι γονείς της - μια κίνηση που έχει «χτυπήσει» τα φορολογικά έσοδα από ποτά όπως το περίφημο εθνικό ποτό, σάκε. Έτσι, η εθνική φορολογική υπηρεσία προκήρυξε εθνικό διαγωνισμό για να βρει ιδέες ώστε να αντιστρέψει την τάση αλλά οι αρμόδιες αρχές βλέπουν και ένα ακόμη πιο σημαντικό πρόβλημα, γράφει το BBC.
H φορολογική υπηρεσία της Ιαπωνίας αποφάσισε να ξεκινήσει μια εκστρατεία με το εμβληματικό σλόγκαν «Sake Viva!».
Η εκστρατεία αυτή ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο που θα καταστήσει το ποτό πιο ελκυστικό και κατ' επέκταση να τονώσει τη συγκεκριμένη βιομηχανία, που είναι και το πραγματικό διακύβευμα.
Ο διαγωνισμός ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για να πυροδοτήσουν τη ζήτηση μεταξύ των συνομηλίκων τους, είτε πρόκειται για το ιαπωνικό σάκε, είτε ουίσκι, μπύρα ή κρασί.
Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό για την φορολογική Αρχή λέει ότι οι νέες συνήθειες - που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοολούχων ποτών.
Ζητά επίσης από τους διαγωνιζόμενους να κάνουν προσφορές, branding, ακόμη και σχέδια αιχμής που περιλαμβάνουν τεχνητή νοημοσύνη για να είναι όσο το δυνατό περισσότερο αποτελεσματική η εκστρατεία.
Πηγή: iefimerida.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook