Η λατρεία για το ωραίο θέαμα και οι φτηνές ελληνικές δικαιολογίες

Βασίλης Μάστορας20 Ιουλίου 2024

Η Εθνική ομάδα μπάσκετ, έκανε sold out στους φιλικούς αγώνες που έδωσε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Από κοινό κάθε ηλικίας διψασμένο για να ζήσει ξεχωριστές στιγμές. 

Ναι, θα συμφωνήσω ότι ο big star Γιάννης Αντετοκούνμπο ήταν ο «μαγνήτης» που τράβηξε το κοινό στις κερκίδες του ΣΕΦ. Κι όσοι όμως αγόρασαν εισιτήριο για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης, δεν έδειξαν να μελαγχολούν που ο Γιάννης ήταν απών. Μια χαρά συμμετείχαν στην ενθάρρυνση της Εθνικής στον αγώνα με το Πουέρτο Ρίκο και απόλαυσαν τον αγώνα. Πάντα το θέαμα ήταν το ισχυρότερο κίνητρο για τον κόσμο για να πάρει τον δρόμο για το γήπεδο ή για να ανεβάσει την τηλεθέαση σ’ ένα αθλητικό γεγονός. 

Ο κόσμος πλέον που έχει πολλές πηγές πληροφόρησης, είναι «εκπαιδευμένος» και έγινε εκλεκτικός για το θέαμα που θα παρακολουθήσει. Κανέναν δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις εύκολα. Εχει υψηλό κριτήριο το κοινό και κάνει αυστηρές επιλογές. Σαφώς η σωματειακή του προτίμηση είναι ένα κίνητρο, αλλά πολλές φορές δεν αρκεί. Και δεν μπορεί να είναι μέτρο σύγκρισης του ενδιαφέροντος, η πώληση 20-25.000 διαρκείας. Θα ήταν ενδιαφέρον αν τα ελληνικά γήπεδα ήταν 35-40.000 θέσεων και γέμιζαν κάθε αγωνιστική. Όπως γίνεται στην Ισπανία, τη Γερμανία και την Ιταλία. 

Έχουμε λοιπόν υποψιασμένο και απαιτητικό κοινό, στο οποίο θα πρέπει να προσφέρεται το κατάλληλο ποδοσφαιρικό προϊόν. Ή να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός που διεγείρει το οπαδικό συναίσθημα του κόσμου και τον στέλνει το γήπεδο. Το κοινό στο οποίο, κυρίως, επενδύουν οι Έλληνες παράγοντες. Αυτό που πέρυσι μέχρι την τελευταία αγωνιστική γέμιζε τα γήπεδα των big4 που κυνηγούσαν το Πρωτάθλημα. 

Πόσο διαφορετικά όμως θα ήταν τα πράγματα αν οι ομάδες ανέβαζαν τον πήχη του θεάματος και υπήρχε και ο ανταγωνισμός; 

Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ πολλαπλασίασαν τους φίλους τους με τις περσινές τους επιτυχίες, αλλά στον αθλητισμό η δίψα για διακρίσεις είναι ακόρεστη. Έτσι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο κι αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες. Ποτέ οι φίλαθλοι δεν είναι ικανοποιημένη. Κάθε χρόνο θέλουν και μία νέα επιτυχία. Αυτό επιβάλλει το ρόστερ των ομάδων να ενισχύεται και να ενισχύεται από ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στο πάνω-ράφι. Μπορεί το ελληνικό Πρωτάθλημα, σε σχέση με αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης να μην είναι ελκυστικό για τα μεγάλα ονόματα, αλλά αν υπάρχουν σοβαρές οικονομικές προτάσεις κερδίζουν τους ποδοσφαιριστές. 

Η ΑΕΚ χωρίς μισόλογα και φτηνές δικαιολογίες έκανε μία σοβαρή πρόταση στον Λαμέλα και απέκτησε τον Αργεντινό. Δεν περίμενε ο ποδοσφαιριστής να κλείσει τον κύκλο των επαφών του κι αν ξέμενε να έμπαινε στο παιχνίδι της απόκτηση του. Ούτε προέταξε την επίφαση να ανεβάσει τον πήχη των μεταγραφών, αφού πρώτα μπει στους ομίλους της ευρωπαϊκής διοργάνωσης που συμμετέχει. Κάνει ρόστερ για να πρωταγωνιστήσει ξοδεύοντας κάποια εκατομμύρια. 

Γιατί όποιος περιμένει λίγο πριν τελειώσει η μεταγραφική περίοδο να ψωνίσει, το πιθανότερο είναι να βρει στην αγορά ότι βρίσκει ο πελάτης που πάει στη λαϊκή μία ώρα πριν μαζέψουν τους πάγκους.

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news

Μπείτε στην παρέα μας στο instagram

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook

Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.