Σύμφωνα με μελέτη της Dacia οι αγοραστές προτιμούν να μην εξοπλίσουν το αυτοκίνητο τους με ανούσια τεχνολογικά καλούδια, με αντάλλαγμα μια χαμηλότερη τιμή αγοράς.
Στην έρευνα της Dacia συμμετείχαν 2.000 οδηγοί από την M. Βρετανία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της, το 76% των οδηγών θεωρούν ότι η υπερφόρτωση της καμπίνας με τεχνολογικά καλούδια μπορεί να οδηγήσει σε απόσπαση προσοχής. Το 61% θα προτιμούσε τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα μόνο με την απαραίτητη τεχνολογία μειώνοντας έτσι την τιμή αγοράς τους.
Στον απαραίτητο για τους οδηγούς εξοπλισμό κατατάσσονται οι αισθητήρες παρκαρίσματος, η συνδεσιμότητα με Bluetooth και η κάμερα οπισθοπορείας.
Η έρευνα της εταιρείας έρχεται να συμπληρώσει τις δηλώσεις της επικεφαλής προϊόντων της Dacia, Andreea Guinea, σύμφωνα με την οποία οι αγοραστές δεν εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα τους με τεχνολογίες που δεν είναι χρήσιμες για αυτούς. Η ίδια πρόσθεσε πως η στρατηγική της μάρκας είναι να εφοδιάζει τα μοντέλα της με την απαραίτητη για τους αγοραστές τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τονίζοντας ότι οι τεχνολογίες πρέπει να είναι φιλικές προς τον χρήστη, διατηρώντας παράλληλα την τιμή των αυτοκινήτων της σε χαμηλά επίπεδα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τροφή για σκέψη, καθώς έρχεται σε μια χρονική περίοδο στην οποία οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφουν την προσοχή και τους πόρους τους όλο και περισσότερο στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών γύρω από τον οδηγό. Πόσα από αυτά τα gadget είναι όντως απαραίτητα και χρήσιμα για τους οδηγούς θα απαντηθεί μελλοντικά;