Στοχοποίηση και ψέματα «βλέπει» πίσω από την καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση από μαθήτρια ο καθηγητής βιολογίας από την Αλεξανδρούπολη, που αναμένεται να δικαστεί σήμερα.
Μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό», ο κατηγορούμενος καθηγητής ανέφερε ότι δεν έχει περάσει από την αξιολόγηση της διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σχολιάζοντας ότι μοναδική αξιολόγησή του είναι οι «μεγάλες επιτυχίες» του στο σχολείο.
«Διδάσκω στη Γ λυκείου δεκαεφτά χρόνια. Αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης της διδασκαλίας μου είναι οι μεγάλες επιτυχίες όχι μόνο οι δικές μου αλλά και για άλλους καθηγητές στο σχολείο. Δεν μπορεί δεκαεφτά χρόνια ένας με στολή νίντζα να δίδασκε.Το ότι άκουσα σε άλλα κανάλια ότι υπάρχουν μαρτυρίες μαθητών, θα κληθούν, δεν με έχει δει κάποιος», σημειώνει ο κατηγορούμενος καθηγητής.
Σε ό,τι αφορά τις καταγγελίες σε βάρος του, ο καθηγητής Βιολογίας σχολίασε ότι είπε ψέματα αναφορικά με τα μηνύματα που αντάλλαξε με τη μαθήτρια, σημειώνοντας ότι υπήρξε πράγματι ανταλλαγή μαθημάτων, «στο πλαίσιο του μαθήματος, επειδή ήθελε βοήθεια».
«Γνωριζόμαστε προσωπικά με την μητέρα της και με κάλεσε ότι θέλει βοήθεια για την κόρη της. Είναι συνάδελφος βιολόγος και τη ρώτησα γιατί δεν κάνει εκείνη το μάθημα. Σύστησα άλλο καθηγητή γιατί δεν ήθελα να κάνω εγώ το μάθημα. Τελικά πήγαινα κάθε Σάββατο πρωί και κάναμε μάθημα, παρουσία της μητέρας και του πατριού της.
Δεν με συνέλαβαν, εγώ πήγα στο τμήμα, για να κάνω καταγγελία. Είπε ψέματα το κορίτσι, αλλά δεν φταίει. Ο πατέρας της την πίεσε, δεν ξέρω για ποιο λόγο. [...] Ένας άγνωστος με εξυβρίζει μέσα στο σχολείο, τον καταγγέλω, αλλά εκείνος με κατήγγειλε πριν καταθέσω στο αστυνομικό τμήμα και με συνέλαβαν.
Οι κατηγορίες είναι για διατάραξη του σχολείου, απειλή και γενετήσιες πράξεις. Οι ημερομηνίες που αναφέρει στο κατηγορητήριο είναι τελείως άκυρες. Είμαι παντρεμένος με ένα παιδί, η οικογένειά μου κρύβεται, μου κάνατε ζημιά οι δημοσιογράφοι με τις τηλεδίκες. Οι συγγενείς μου δεν μπορούν να βγουν έξω από το σπίτι», σημείωσε.
Ακόμη τόνισε ότι ο καθηγητής βιολογίας εξήγησε ότι πλέον διαθέτει «ειδικό ρόλο» στο σχολείο, εκτός αιθουσών, εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι θα δικαιωθεί, παρά τις απειλές που δέχεται.