Ενδιαφέρον παρουσιάζει το μέλλον αναφορικά με τα συμβόλαια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, με τις αθλητικές διοργανώσεις να παραμένουν το «δυνατό» χαρτί των δύο συνδρομητικών παρόχων για την προσέλκυση συνδρομητών. Εκεί όπου η Cosmote TV διατηρεί το προβάδισμα, με τα τελευταία στοιχεία να δείχνουν αύξηση 3% για το έτος 2022, με τον αριθμό να φτάνει στους 642.687, με το δ’ τρίμηνο ωστόσο να παρουσιάζει μείωση κατά 1.089 σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2022, όπου ο αριθμός συνδρομητών ήταν 643.776.
Ο ΟΤΕ το καλοκαίρι του 2022 προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση, εξασφαλίζοντας μέχρι και το 2025 τους εντός έδρας αγώνες του Ολυμπιακού. Τα σημαντικά συμβόλαια που λήγουν στο τέλος της σεζόν και που πρωταρχικό μέλημα της Cosmote TV είναι να προχωρήσει στην ανανέωσή τους, είναι αυτά του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος του ΟΤΕ είναι να κρατήσει τις δύο μεγάλες ομάδες, καθώς μαζί με τον Ολυμπιακό αποτελούν σημαντικό όπλο για το περιεχόμενο της πλατφόρμας.
Με τον ανταγωνισμό να έχει μεγαλώσει, όπως άλλωστε παραδέχτηκε και ο CEO του ομίλου Μιχάλης Τσαμάζ σε ενημέρωση για τα οικονομικά αποτελέσματα, ο ΟΤΕ αναμένεται να ρίξει το βάρος στο να διατηρήσει τα μεγάλα συμβόλαια που διαθέτει για να εξακολουθεί να διατηρεί τα πρωτεία στους συνδρομητές.
Ωστόσο το μείζον ζήτημα της Cosmote είναι να διατηρήσει τους αγώνες των μεγάλων διασυλλογικών ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Την επόμενη σεζόν, δηλαδή το 2023-2024, λήγουν τα συμβόλαια για τα δικαιώματα μετάδοσης των Champions League, Europa League και Conference League. Ο διαγωνισμός για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ο οποίος διεξάγεται από την ΤΕΑΜ, θα διεξαχθεί τους τελευταίους μήνες του 2023, με την Cosmote να αναμένεται να τον διεκδικήσει σθεναρά.
Dailymedia.com
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook