Στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ανέλυσε την ατζέντα της συνάντησης του με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Κυριάκο Μητσοτάκη, της οποίας κυρίαρχο ζήτημα ήταν το νέο γήπεδο του Δικεφάλου, αλλά και τα υπόλοιπα ζητήματα που αφορούν τη ζωή της Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Metropolis 95.5:
Αρχικά ανέφερε: «Η συνάντηση μου με τον Πρωθυπουργό έγινε με δική του πρωτοβουλία, του παρουσίασα έναν χάρτη με 26 σημεία και ο ίδιος μου ζήτησε να του εξηγήσω το χρονοδιάγραμμα και το project της Νέας Τούμπας. Του εξήγησα τα βήματα που ακολουθούμε και ότι στα τέλη Ιουνίου θα έρθει στο συμβούλιο όπου και πιστεύω ότι θα ψηφιστεί. Πολύς κόσμος νομίζει ότι υπάρχουν σχέδια, αλλά δεν υπάρχει ακόμα αυτό αλλά υπάρχει το πλάνο για τα πέριξ του γηπέδου».
Για να προσθέσει: «Δεν μπορούσαμε να συζητάμε επί 40 λεπτά για την Τούμπα αλλά ήταν ένα από τα 5 ζητήματα που αναπτύξαμε περισσότερο. Από τη στιγμή που ξεκινήσουν τα πλάνα και οι εργασίες, θα έλεγα ότι σε μία διετία πιστεύω ότι θα ήταν ένας ρεαλιστικός στόχος γιατί υπάρχει από όλους τους φορείς, μεγάλη επιθυμία για να ολοκληρωθεί το project και πατάμε όλοι γκάζι. Πιστεύω ότι με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν και ότι όλη η τυπική διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί το 2021, το 2023 ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει το γήπεδο του και η Θεσσαλονίκη να έχει μία καινούργια αθλητική εγκατάσταση μαζί με τα περιφερειακά στοιχεία που θα περιβάλουν αυτή την εγκατάσταση»
Ενώ τέλος, υπογράμμισε: «Την επόμενη εβδομάδα θα έρθει ο Πρωθυπουργός για να έρθει να εγκαινιάσει το νέο αεροδιάδρομο του Αερολιμένα. Αναφορικά με το μετρό υπάρχει η διαδικασία, για τα αρχαία που υπάρχουν στο μετρό τα οποία δεν πρόκειται να πάνε στο Δημαρχείο, αλλά να επιτρέψουν εκεί που ανήκουν. Με βάση τα στοιχεία που έχουμε, το 2023, αναμένεται να υπάρχει το Μετρό Θεσσαλονίκης. Στον περιφερειακό δρόμο θα αναλάβει το έργο ιδιώτης και θα αναλάβει και ο ίδιος τη συντήρηση του, από όσο γνωρίζω δεν θα υπάρξουν διόδια αλλά δεν είμαι ο αρμόδιος για να το απαντήσω. Από το 2005, υπήρχαν 20 εκκρεμότητες έργων, εκ των οποίων τα 15 παραμένουν ακόμα σε εκρεμμότητα. Αν δεν έχεις τις υποδομές, τις συγκινονείες, την καθαριότητα δεν αρκεί να είναι η «ρομαντική Θεσσαλονίκη» η «Πρωτεύουσα των Βαλκανίων» και όλα αυτά που ακούγονται. Η πόλη χρειάζεται αιμοδοσία στην οικονομία».