«Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να δοθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η διπλή ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα, ώστε το νέο γρήγορο δρομολόγιο να ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, στο περιθώριο του συνεδρίου «Η Θεσσαλονίκη πύλη ανάπτυξης για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο», που διοργανώνει η ελληνική επιτροπή του Διεθνούς Επιμελητηρίου.
Όπως είπε, το δρομολόγιο μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες και αρχικά θα εκτελείται από μία νέα αμαξοστοιχία, ενώ στην πλήρη ολοκλήρωσή του θα τοποθετηθούν πέντε νέα τρένα.
Σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, μετά το β’ εξάμηνο του 2020 θα έχουν εγκατασταθεί τα απαραίτητα συστήματα, όπως η σηματοδότηση, η τηλεδιοίκηση και το σύστημα ασφάλειας, ώστε να μειωθεί ο χρόνος ακόμη περισσότερο στις 3 ώρες και 20 λεπτά. Όπως ανέφερε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ακολουθήσει μία τιμολογιακή πολιτική τέτοια, που θα επιτρέψει στο συγκεκριμένο δρομολόγιο να είναι ανταγωνιστικό προς το αεροπλάνο.
Ακόμη, ο κ. Τσαλίδης είπε ότι η εταιρεία υλοποιεί, στο πλαίσιο του πενταετούς επιχειρησιακού της σχεδίου, πρόγραμμα εκατοντάδων προσλήψεων προσωπικού στο κομμάτι των μεταφορών, ενώ ήδη φέτος πραγματοποίησε 72 προσλήψεις.
Εξάλλου, όπως τόνισε ο ίδιος, η Θεσσαλονίκη είναι πύλη της βαλκανικής ενδοχώρας και της νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Γίνεται ένα hub από το οποίο θα περνούν εμπορεύματα από όλες τις όμορες χώρες και όταν ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική διασύνδεση Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης μέχρι τη Βουλγαρία και ίσως τη Ρουμανία, θα γίνει αυτό που αποκαλείται σήμερα πρωτεύουσα των Βαλκανίων», κατέληξε ο κ.Τσαλίδης.