Την αντίδραση που έψαχνε από το 13ο λεπτό όπου ο Ελίασον άνοιξε το σκορ, δεν βρήκε ποτέ ο ΠΑΟΚ που ηττήθηκε μοιραία από την ΑΕΚ στην OPAP Arena με 2-0 από τα γκολ των Πινέδα (13΄) και Νίκλας Ελίασον (55'), οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν τα τραγικά αμυντικά λάθη των Θεσσαλονικέων.
Με γρήγορο ρυθμό και χωρίς σκοπιμότητες ξεκίνησε το ντέρμπι των δύο Δικεφάλων στην OPAP Arena καθώς τόσο η γηπεδούχος ΑΕΚ όσο και ο ΠΑΟΚ θέλησαν να εκμεταλλευτούν τα πρώτα λεπτά ώστε να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες, με τους «ασπρόμαυρους» να ψάχνουν τον Ντεσπόντοφ στο βάθος της άμυνας του Ματίας Αλμέιδα, ενώ οι ποδοσφαιριστές του Αργεντίνου τεχνικού θέλησαν να «χτυπήσουν» στο κέντρο της άμυνας του Δικεφάλου με σέντρες από τα πλάγια.
Σε μία τέτοια προσπάθεια στο 13ο λεπτό ο Ελίασον έκανε τη σέντρα από τα αριστερά βρήκε τον Εζεκιέλ Πόνσε στην ‘’καρδιά’’ της περιοχής με την κεφαλιά του επιθετικού της ΑΕΚ να σταματάει στο οριζόντιο δοκάρι του Ντομινίκ Κοτάρσκι, με τον γκολκίπερ του Δικεφάλου να μην είναι το ίδιο τυχερός στη συνέχεια.
Τρία λεπτά αργότερα, ο Κροάτης με λάθος μεταβίβαση έστειλε τη μπάλα στον Σιμάνσκι ο οποίος με τη σειρά του πάσαρε στον Πέτρο Μάνταλο ο οποίος είδε στο δεύτερο δοκάρι την κίνηση του Ορμπελίν Πινέδα που ανενόχλητος έβαλε την «Ένωση» σε ρόλο οδηγού καθώς η κεφαλιά του δεν βρήκε αντίσταση από τον Κοτάρσκι και έκανε το 1-0.
Οι παίκτες του Ραζβάν Λουτσέσκου είχαν ένταση στο παιχνίδι τους, ενδεικτικό αυτής η κίτρινη κάρτα για διαμαρτυρία που δέχθηκε ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς στο 23ο λεπτό όπως και αυτή του Ράχμαν Μπάμπα στο 29΄όταν ο Αφρικανός μπακ πέταξε δεύτερη μπάλα στον αγωνιστικό χώρο για να κερδίσει χρόνο.
Μέχρι τη συμπλήρωση μισής ώρας αγώνα, ο ΠΑΟΚ δεν είχε καταφέρει να δημιουργήσει τελική στην εστία του Στάνκοβιτς, με τους παίκτες του Ρουμάνου τεχνικού να θέλουν να δημιουργήσουν μεγαλύτερα ποσοστά κατοχής από το 47% το οποίο ωστόσο δεν είχε μεταφραστεί σε κάποια ουσιώδη ευκαιρία.
Η ΑΕΚ συνέχισε να ψάχνει τον Πόνσε στο κέντρο της άμυνας, με τον Ελίασον στο 40΄να τον σημαδεύει , ωστόσο η κεφαλιά του Αργεντίνου πέρασε για λίγο εκτός αγωνιστικός χώρου, επισημαίνοντας τα κενά που υπάρχουν στην «ασπρόμαυρη» άμυνα, με τον Ελίασον εκτός από το δημιουργικό κομμάτι να παίρνει άριστα και στο αμυντικό καθώς περιόρισε σε μεγάλο βαθμό τους Αντίγια Ζίβκοβιτς και Μπάμπα Ράχμαν.
Οι αλλαγές δεν άλλαξαν τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε νωθρός
Στην έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου ο προπονητής του ΠΑΟΚ , Ραζβάν Λουτσέσκου, θέλησε να προσθέσει φρεσκάδα και νέες ιδέες στο παιχνίδι της ομάδας του, περνώντας στη θέση του Αντρέ Βιεϊρίνια τον Ζοάν Σάστρε.
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ θέλησαν να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για κάτι καλύτερο είτε στο επιθετικό κομμάτι, με ουσιαστικές ευκαιρίες στα καρέ του Στάνκοβιτς, όσο και στο αμυντικό τρίτο του γηπέδου μηδενίζοντας τα λάθη τους, κάτι το οποίο δεν έγινε σε πρώτη φάση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τρόπος που ξεκίνησε το 2-0 για την «Ένωση» με τον Έκονγκ να… σερβίρει τη μπάλα για τον Σιμάνσκι ο οποίος συνεργάστηκε πολύ ωραία με τον Πόνσε με τον Ελίασον να είναι τελικός αποδέκτης της μπάλας πριν τη στείλει στα δίχτυα του Ντομινίκ Κοτάρσκι για το 2-0.
Ο Ρουμάνος τεχνικός με νέα διορθωτική κίνηση από τον πάγκο, πέρασε στον αγωνιστικό χώρο τους Τάισον και Κουλιεράκη στις θέσεις των Ντεσπόντοφ και Νάσμπεργκ, σε μία προσπάθεια να αλλάξει το σκηνικό του αγώνα.
Οι «ασπρόμαυροι» με ελλιπή φαντασία στο επιθετικό κομμάτι, δημιούργησαν την πρώτη τους τελική στο 68ο όταν ο Μεϊτέ έπιασε την κεφαλιά έπειτα από εκτέλεση κόρνερ του Ζίβκοβιτς, ενώ ο Ραζβάν Λουτσέσκου έκλεισε τις αλλαγές του με τους Σβαμπ και Μπράντον να αντικαθιστούν τους Οζντόεφ και Σαμάτα, σε μία προσπάθεια να διεκδικήσει κάτι από το παιχνίδι το σύνολο του έμπειρου τεχνικού.
Στα τελευταία 10 λεπτά ο αγώνας απέκτησε περισσότερο ρυθμό, ο Γαλανόπουλος έκανε στο 81΄ το μακρινό σουτ με τη μπάλα να περνάει άουτ, ενώ οι Θεσσαλονικείς με τον Μπράντον Τόμας στην κορυφή της επίθεσης προσπάθησαν να δημιουργήσουν συνθήκες πίεσης που σε πρώτο χρόνο δεν οδήγησαν σε ουσιαστική τελική ενέργεια, ενώ η ΑΕΚ με σωστή διαχείριση δημιούργησε επιπλέον επικίνδυνες καταστάσεις στα καρέ του Κοτάρσκι με κύριους εκφραστές τους Γαλανόπουλο και Τσούμπερ.