Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης φιλοξενήθηκε στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» και αναφέρθηκε στην πρεμιέρα του PAOK TV, αλλά και στις επόμενες κινήσεις που προγραμματίζουν στην «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για την πρεμιέρα του PAOK TV: «Το PAOK TV ήρθε για να μείνει. Ήρθε ως μια νέα λύση στα τηλεοπτικά δρώμενα για να ανοίξει τον δρόμο για μια νέα αγορά που κανείς δεν ήθελε ως τώρα να εξερευνήσει. Ήρθε για να μείνει, με την έννοια πως το μέλλον είναι προς αυτήν την κατεύθυνση όπως έδειξε και το πρόφατο παρελθόν με τις ιντερνετικές πλατφόρμες που παρέχουν περιεχόμενο αγώνες, σειρές και ταινίες στον κόσμο».
Για την ανταπόκριση του κόσμου: «Είναι μια νέα προσπάθεια, η οποία ξεκίνησε με ενθαρρυντικό τρόπο και με καθολική στήριξη από όλους. Ευελπιστούμε πως θα συνεχίσει έτσι και θα είναι ακόμη μεγαλύτερη στο μέλλον. Είμαστε ικανοποιημένοι από τη στήριξη του κόσμου και πως όλοι είναι θετικοί σε μια νέα προσπάθεια που προφανώς και μπορεί να δυσκολεύει κάποιους. Είναι κάτι νέο και ο κόσμος που βλέπει ποδόσφαιρο δεν είμαστε θετικοί σε κάτι που μπορεί να αλλάξει τη συνήθεια ή τη ρουτίνα μας. Η ανταπόκριση, η στήριξη από τον κόσμο και η συσπείρωση ήταν πολύ μεγάλη και αυτό μας ικανοποιεί».
Για τις απορίες του κόσμου: «Υπάρχει το support, μπορεί να επικοινωνήσει ο κόσμος να εκφράζει τις απορίες του. Βάζουμε συνεχώς νέα άτομα στην υποστήριξη προκειμένου να λύσουν όλες τις απορίες του κόσμου, για να νιώθουν όλοι πως είμαστε δίπλα τους και θα λύσουμε το κάθε πρόβλημα που μπορεί να έχουν».
Για τα καταστήματα: «Σήμερα, ο κάθε καταστηματάρχης έχει το δικαίωμα να δείχνει το ματς με μια απλή συνδρομή. Είναι ένας κωδικός για μια οθόνη. Αν έχει πέντε οθόνες, χρειάζεται πέντε κωδικούς. Είναι πολύ πιο φτηνό από αυτό που χρεώνουν οι συνδρομητικές υπηρεσίες τα καταστήματα. Είναι κάτι που θα συζητηθεί και θα παρέχουμε καινούργιες υπηρεσίες στα καταστήματα. Αν στις πέντε οθόνες προσπαθήσει κάποιος να το δείξει με το κοινόχρηστο wifi και κολλάει δεν θα φταίει το PAOK TV. Θα πρέπει να είναι μια γραμμή διαθέσιμη, η οποία αποκλειστικά θα δείχνει το παιχνίδι και όχι να μπαίνουν μέσα και άλλα άτομα».
Για τα θέματα που υπήρξαν με την εικόνα και τον ήχο: «Είναι πράγματα που ρυθμίζονται, κάνουμε συνεχώς τεστ και στα επόμενα παιχνίδια το ποιοτικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο».
Για το μεγαλύτερο πρόβλημα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα του PAOK TV: «Ήταν η εξοικείωση του κόσμου, το οποίο, επί της ουσίας, δεν είναι πρόβλημα. Από εκεί και πέρα, διάφορα τεχνικά θέματα μπορεί να υπάρχουν σε οποιαδήποτε συνδρομητκή υπηρεσία. Δεν επικεντρωνόμαστε σε αυτά, τα προβλήματα προσπαθούμε και τα λύνουμε. Σε αυτό που επικεντρωνόμαστε είναι στη μεγάλη ανταπόκριση, τα θετικά σχόλια και δουλεύουμε ώστε να τα κάνουμε ακόμη καλύτερα».
Για την προσφορά «πακέτο» για τα ματς με Σλόβαν και Πανιώνιο: «Είναι ουσιαστικά μια εβδομαδιαία συνδρομή, στην οποία κυριαρχούν τα δύο παιχνίδια, όμως θα υπάρχουν και έξτρα περιεχόμενα με συνεντεύξεις και pregame εκπομπές ώστε όλοι να νιώθουν ότι βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Το ματς με τον Παναιτωλικό ήταν αρχή, η μετάδοση δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα άλλες παραγωγές. Στόχος μας είναι να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας και να προσθέτουμε νέα πράγματα ώστε όλοι να είναι ικανοποιημένοι και να νιώθουν κοντά στην ομάδα».
Για τις smart τηλεοράσεις: «Μπήκαμε ήδη στη διαδικασία δημιουργίας της εφαρμογής για τις smart TV. Το θέμα με τις smart TV δεν αφορά τον ΠΑΟΚ ως PAOK TV, όλες οι smart TV έχουν θέμα συμβατότητας. Για να λυθεί και αυτό το πρόβλημα ξεκινήσαμε την κατασκευή του smart TV app, ώστε να υπάρχει και εκεί το PAOK TV και να το βάλει ο οποιοσδήποτε στην τηλεόρασή του».
Ακούστε όσα είπε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα»: