Μια εκστρατεία εναντίον των κοινών κωδικών ξεκίνησε πέρυσι η Netflix σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις ανάμεσα στους συνδρομητές, οι οποίοι κλήθηκαν έπειτα από χρόνια να χωρίσουν τους λογαριασμούς τους ανά νοικοκυριό. Κι όμως, φαίνεται πως η στρατηγική της εταιρείας απέδωσε καρπούς, αφού το τελευταίο τρίμηνο του 2023 η συνδρομητική της βάση ενισχύθηκε κατά 13,1 εκατομμύρια λογαριασμούς.
Όχι μόνο πηγαίνει κόντρα στις επιδόσεις των ανταγωνιστών της στις ΗΠΑ, αλλά πρόκειται και για την καλύτερη επίδοση της Netflix από την αρχή της πανδημίας, όταν ο κόσμος, «φυλακισμένος» μέσα στο σπίτι του, στράφηκε προς τις πλατφόρμες streaming.
Μάλιστα, τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από το προσδοκώμενο για κάθε περιοχή του κόσμου. Ενδεικτικά, μόνο η περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής προσέθεσε 5 εκατ. πελάτες. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις επίσης ξεπέρασαν τις προβλέψεις και ανήλθαν στα 8,83 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Ο Ted Sarandos, ένας εκ των επικεφαλής της εταιρείας, δήλωσε ενθουσιασμένος με τις νέες συνδρομητικές τάσεις που εμφανίζονται στην υπηρεσία streaming διεθνώς, καθώς η πλατφόρμα ψάχνει μια «νέα κανονικότητα» μετά την εφαρμογή των νέων κανόνων για τους κωδικούς.
«Η αφοσίωση του κοινού έχει επηρεαστεί ελαφρώς από τους νέους κανόνες. Σκεφτείτε ότι λιγότερα νοικοκυριά χρησιμοποιούν τον ίδιο λογαριασμό. Επομένως, όσο αυτοί χωρίζονται και φτιάχνουν τους δικούς τους λογαριασμούς, τους κερδίζουμε με το υλικό που παρέχουμε, το οποίο θα εξισορροπηθεί και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις τάσεις του κοινού», σχολίασε ο ίδιος.
Το «στοίχημα» της Netflix
Προ διετίας, όταν η εταιρεία άρχισε να χάνει συνδρομητές το πρώτο εξάμηνο του 2022 και άρχισαν να αναδύονται ισχυροί ανταγωνιστές ιδίως στις ΗΠΑ, υπήρχαν ανησυχίες ότι η πλατφόρμα «έπιασε ταβάνι». Κι όμως, οι επιδόσεις του τελευταίου τριμήνου του 2023 έρχονται σε αντίθεση με το 2022, αλλά και με τους ανταγωνιστές της Netflix στο Χόλιγουντ, οι οποίοι προχωρούν σε συγχωνεύσεις και απολύσεις και βλέπουν απογοητευτικά αποτελέσματα από τις υπηρεσίες streaming.
Σύμφωνα με τον Sarandos, οι συνδρομητές της Netflix περνούν κατά μέσον όρο 2 ώρες την ημέρα στην πλατφόρμα, με ορισμένες σειρές όπως το Stranger Things, το Bridgerton και το Squid Game να προσελκύουν κοινό από ολόκληρο τον κόσμο.
Σημειώνεται ότι η Netflix ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2023 μετά το κλείσιμο των αμερικανικών αγορών την Τρίτη. Αυτή την ώρα, προσυνεδριακά, η μετοχή της ενισχύεται κατά τουλάχιστον 10%.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube