Δυο εβδομάδες περίπου πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα που θα βλέπουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ τα παιχνίδια της ομάδας τους.
Την περίοδο της προετοιμασίας, οι οπαδοί του Δικεφάλου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλες τις φιλικές αναμετρήσεις των νταμπλούχων Ελλάδας μέσα από το κανάλι της ασπρόμαυρης ΠΑΕ.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ενημέρωσε σχετικά με τα νούμερα που έκανε το κανάλι του συλλόγου στο Youtube. Πιο συγκεκριμένα, 1,3 εκατομμύρια χρήστες είδαν τις προσπάθειες των ποδοσφαιριστών του Αμπέλ Φερέιρα στα γήπεδα της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Ρουμανίας.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
Σκεφτείτε την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Τα τρία σερί Κύπελλα. Τους εορτασμούς στους δρόμους, στ’ αποδυτήρια και στο γήπεδο της Τούμπας. Τις καθημερινές στιγμές. Τις πλάκες ή τις εμψυχωτικές ομιλίες. Όλο το παρασκήνιο που σας καθιστά μέλος της ομάδας. Τώρα προσπαθείτε να τα φανταστείτε όλα αυτά χωρίς την παραμικρή εικόνα.
Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Χάρη στο PAOK TV που έχει το δικό του διακριτικό κι όμως σημαντικό ρόλο στο πως βιώνουμε τη σύγχρονη ιστορία, στο πως χαιρόμαστε κι αντιλαμβανόμαστε τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Η εικόνα είναι ίσως το πιο δυνατό μέσο κι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να το αξιοποιήσει στο έπακρο προκειμένου ν’ αφήσει τη δική του παρακαταθήκη στο μέλλον.
Το καλοκαίρι που σιγά, σιγά ολοκληρώνεται ανήκει δικαιωματικά στο PAOK TV. Είτε μιλάμε για την πλατφόρμα tv.paokfc.gr, τη μοναδική στο χώρο του ελληνικού αθλητισμού με τη δυνατότητα του pay per view, είτε για το YouTube Channel, το πλέον πετυχημένο αθλητικό κανάλι στην Ελλάδα.Ο ΠΑΟΚ μετέδωσε αποκλειστικά μέσα από τα δικά του New Media όλους τους φιλικούς αγώνες προετοιμασίας και οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 1,3 εκατομμύρια χρήστες είδαν τις προσπάθειες των ποδοσφαιριστών του Αμπέλ Φερέιρα στα γήπεδα της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Ρουμανίας.
Τα εντυπωσιακά νούμερα στο YouTubeΠαράλληλα, το κανάλι μας στο YouTube κάλυψε κάθε πτυχή της καθημερινότητας της ομάδας με training report, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις και πολύ παρασκήνιο. Το… γεγονός του καλοκαιριού, βέβαια, αναμφίβολα είναι η ταινία – ντοκιμαντέρ «The Invincibles» που έκανε πρεμιέρα στο YouTube και βρίσκεται μέσα στα trending videos της κορυφαίας ψηφιακής πλατφόρμας.
Η ταινία σε συνδυασμό με τη μετάδοση των φιλικών προετοιμασίας και το πλούσιο υλικό που προσφέρει το PAOK TV στο YouTube, έφεραν την εντυπωσιακή άνοδο του καναλιού.
Μέσα σε δύο μήνες το κανάλι μας στο YouTube κατέγραψε 16.600 νέους συνδρομητές, φτάνοντας συνολικά τους 111,610 subscribers. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, τα views των βίντεο του PAOK TV έχουν φτάσει τα 2,9 εκατομμύρια και το watch time φτάνει συνολικά τα 18,2 εκατομμύρια λεπτά!!!