Νέο λογότυπο αποκτά το Facebook. Η αλλαγή αυτή έρχεται εν μέσω νέων ερευνών και προστίμων για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica.
Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ένα νέο λογότυπο, πολύχρωμο και με κεφαλαία γράμματα, θα αρχίσει να εμφανίζεται σε όλες τις υπηρεσίες του.
Το Instagram και το Whatsapp, τα οποία ανήκουν στην εταιρεία, θα ενημερώνουν τους χρήστες τους ότι οι υπηρεσίες τους προέρχονται «από το FACEBOOK».
Γιατί όμως FACEBOOK; Το νέο σήμα σχεδιάστηκε με «σαφήνεια και ειλικρίνεια» και με «αρμονικά κεφαλαία» γράμματα, αναφέρει ένας από τους σχεδιαστές του, στο blog της εταιρείας. Επίσης, όπως αναφέρεται, στο λογότυπο χρησιμοποιούνται «δυναμικά» χρώματα που αλλάζουν «ανάλογα με το περιβάλλον του».
«Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν ποιες εταιρείες φτιάχνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν» γράφει ο Αντόνιο Λούτσιο, υπεύθυνος μάρκετινγκ του κολοσσού.
Ο Λούτσιο δήλωσε στο Bloomberg ότι υπήρξε η σκέψη να αλλάξει το όνομα της «μητρικής εταιρείας», αλλά τελικώς αποφασίστηκε πως κάτι τέτοιο μπορεί να έκανε τους χρήστες να πιστέψουν πως η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της.