Σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Makedonia Palace, η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. παρουσίασε τη νέα εποχή της ΑΓΝΟ.
Η ιστορική μάρκα που μεγάλωσε ολόκληρες γενιές Ελλήνων και τους έμαθε όχι απλώς να πίνουν αλλά να απολαμβάνουν το γάλα τους, επιστρέφει δυναμικά.
Την επιστροφή σηματοδοτεί μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει το φρέσκο γάλα, το γάλα χωρίς λακτόζη, αλλά και το all time classic Coco milk, το σοκολατούχο γάλα που ήταν υπεύθυνο για πολλά παιδικά σοκολατένια «μουστάκια»!
Η οικογένεια των προϊόντων μεγάλωσε και προστέθηκαν σε αυτήν τα δροσιστικά και θρεπτικά κεφίρ και αριάνι, τα παραδοσιακά γιαούρτια, το στραγγιστό, το αρωματικό βούτυρο, καθώς και τα απολαυστικά επιδόρπια γάλακτος κρέμες και ρυζόγαλο.
Κοιτάζοντας με σεβασμό την ιστορία της αλλά με το βλέμμα στο μέλλον, η ΑΓΝΟ φέρνει τα προϊόντα με τις παραδοσιακές συνταγές στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας, με δυναμική παρουσία αρχικά στη Βόρεια Ελλάδα, και με άμεσα πλάνα επέκτασης στην υπόλοιπη χώρα.
To γάλα για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ συλλέγεται αποκλειστικά από φάρμες των περιοχών του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νέας Απολλωνίας και του Πεντάλοφου.
Μνήμες, μυρωδιές και γεύση που ξεχειλίζουν αγνότητα έρχονται πάλι να μπουν στα σπίτια μας και να μας θυμίσουν τι σημαίνει πραγματικά ΑΓΝΟ στη ζωή μας.
Επενδύοντας στη χώρα μας, η ΑΓΝΟ ακολουθεί το δρόμο της ανάπτυξης και μέσα από μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής δεσμεύεται να γεμίζει τα ποτήρια μας κάθε μέρα και να ομορφαίνει τα πρωινά μας με ό,τι πιο ΑΓΝΟ.
Γιατί, ΑΓΝΟ είναι στη φύση του!!!
«Με σεβασμό στις παλιές συνταγές, σύγχρονους ελέγχους και ποιότητα ΑΓΝΟ»
Το μέλος του Δ.Σ. της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε.», Στέλιος Σαράντης
Το μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε., Στέλιος Σαράντης, στην ομιλία του κατά την εκδήλωση υπογράμμισε μεταξύ άλλων:
«Η ΑΓΝΟ είχε αφήσει το στίγμα της και σηματοδότησε μια ολόκληρη εποχή αφού τα προϊόντα της βρισκόταν σε κάθε γειτονιά της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος. Από εκείνη την περίοδο και αργότερα, άρχισαν δυστυχώς τα προβλήματα λόγω κακοδιαχείρισης των διοικήσεων αλλά και λόγω λανθασμένων εμπορικών πρακτικών. Το αποτέλεσμα ήταν, μετά από πολλές περιπέτειες, τον Μάρτιο του 2013 η εταιρία να πτωχεύσει και πλέον τα αγαπημένα προϊόντα όλων να μην υπάρχουν στα ράφια.
Έρχεται λοιπόν ο Μάρτιος του 2022, όταν μέσω του τελευταίου χρονικά διαγωνισμού, οι εγκαταστάσεις του Λαγκαδά και το εμπορικό σήμα της ΑΓΝΟ περνάει στην οικογένεια των Ελληνικών Γαλακτοκομείων.
Ακολούθησε, προσεκτικός σχεδιασμός της νέας εικόνας των προϊόντων, διατηρώντας στοιχεία ορόσημα της μάρκας, όπως το κόκκινο λογότυπο που είναι το σήμα κατατεθέν της αλλά και το κόκκινο εμβληματικό χρώμα, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τις συσκευασίες της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σήμερα και διατηρώντας τις μνήμες του χθες.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις στα υφιστάμενα εργοστάσια του ομίλου ειδικά για τις ανάγκες παραγωγής των προϊόντων ΑΓΝΟ.
Τον περασμένο Νοέμβριο επαναλανσαρίστηκε η ΑΓΝΟ στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και σε αρκετά σημεία μικρής αγοράς της Θεσσαλονίκης και άλλων 10 νομών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Με προσεκτικά βήματα, αλλά με μεγάλη όρεξη από μέρους μας, κάναμε και συνεχίζουμε τα πρώτα βήματα στην αγορά και επιτρέψτε μου να πω ότι τα πρώτα μηνύματα κρίνονται θετικά ως προς την αποδοχή των προϊόντων.
Προσπαθήσαμε και θα προσπαθούμε πάντα να επαναφέρουμε τις μνήμες, τις γεύσεις και τις μυρωδιές που όλοι οι Μακεδόνες είχαν ταυτίσει με τα προϊόντα ΑΓΝΟ.
Τα προϊόντα ΑΓΝΟ φτιάχνονται με σεβασμό στις παλιές συνταγές αλλά με τους πιο σύγχρονους ελέγχους που εξασφαλίζουν την πλούσια, αυθεντική γεύση και ποιότητα ΑΓΝΟ.
Αξίζει να αναφέρουμε πως, η α΄ ύλη των προϊόντων της ΑΓΝΟ προέρχεται αποκλειστικά από αγελαδοτρόφους της περιοχής του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νέας Απολλωνίας και του Πεντάλοφου.
Στην εκδήλωση βραβεύτηκε ο πρώην διευθυντής της ΑΓΝΟ, Νίκος Καραθόδωρος
Σε ότι αφορά στους επόμενους μήνες, θα προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σημεία μικρής αγοράς που μέχρι πρότινος δεν κατέστη δυνατόν και εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου συνεχίσει να είναι θετική, θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά όπου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχει και εξοπλισμός παραγωγής παγωτού.
Προσδοκούμε να συμβάλλουμε και εμείς με τον τρόπο μας στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδος αλλά και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας της Μακεδονίας».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube