Στην αφαίρεση πινακίδων από τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα θα αρχίσει να προχωρά από την ερχόμενη Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου η δημοτική αστυνομία Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημόσιας τάξης Λευτέρης Κιοσέογλου.
Το μέτρο είχε αποφασιστεί να ξεκινήσει από σήμερα Δευτέρα, ωστόσο, λόγω της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Κινητικότητας, όπου συμμετέχει με δράσεις ο δήμος Θεσσαλονίκης, αλλά και λόγω της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, προγραμματίστηκε για τέσσερις ημέρες αργότερα.
''Η δημοτική αστυνομία μετά την ανασύστασή της μετρά 67 άτομα από τα 180 που ήταν πριν. Οι αρμοδιότητες, όμως, έμειναν ίδιες. Παρόλα αυτά, θα εφαρμόσουμε το μέτρο της αφαίρεσης πινακίδων σε παράνομα σταθμευμένα οχήματα που δημιουργούν έντονο πρόβλημα σε περιοχές της πόλης'' σημείωσε ο κ. Κιοσέογλου και πρόσθεσε: ''Θα υπάρχουν ομάδες που θα περιπολούν σε διάφορες περιοχές κομβικής σημασίας, όπου συνήθως δημιουργείται μείζον ζήτημα, όπως η Τσιμισκή και η Βασ. Όλγας''.
Έπειτα υπογράμμισε πως ο δήμος έχει ζητήσει από τα αρμόδια υπουργεία να προχωρήσουν σε ανταποδοτικές προσλήψεις προκειμένου να αυξηθεί το δυναμικό της δημοτικής αστυνομίας και σε διοικητικό προσωπικό, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα αποτελέσματα της δράσης.
''Η πόλη είναι μια ζούγκλα. Οι κάτοικοι, επισκέπτες από τα πέριξ και όμορους δήμους, όλοι περνούν από το κέντρο και σταθμεύουν όπου τους βολεύει για να κάνουν τις αγορές τους ή τη δουλειά τους. Δεν γίνεται, όμως, έτσι. Θα πρέπει να χρησιμοποιούν πάρκινγκ, όπως αυτό του Παλιού Σταθμού που ανήκει στο δήμο και είναι πολύ κοντά στο κέντρο της πόλης. Δεν γίνεται να διαθέτεις 100 ευρώ για αγορές και να μην δίνεις δυο ευρώ στο πάρκινγκ'', δήλωσε ο κ. Κιοσέογλου.
Αναφορικά με το θέμα του ΟΑΣΘ ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημόσιας τάξης, τόνισε πως υπεύθυνη είναι σε μεγάλο βαθμό είναι η πολιτική ηγεσία, η οποία θα πρέπει να αναζητήσει μια οριστική λύση. ''Η πόλη εφόσον έχει ένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς είναι καταδικασμένη. Προτάσεις όπως η επιστράτευση εργαζομένων είναι υπερβολικές. Από την άλλη, όμως, δεν γίνεται και ο κόσμος που χρησιμοποιεί μόνο τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να είναι αιχμάλωτος. Πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα''.
Τέλος, ο κ. Κιοσέογλου αναφέρθηκε και στις στοχευμένες δράσεις της δημοτικής αστυνομίας, όπως η καταπολέμηση του παρεμπορίου σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ., τη δημιουργία κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ελέγχους σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και το γνήσιο της υπογραφής κατ' οίκον, σε όσους πολίτες δεν είναι σε θέση να μετακινηθούν.
πηγή: thestival.gr