Νέο ντοκουμέντο από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και την πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών έρχεται στο φως της δημοσιότητας.
Ο λόγος για φωτογραφία που είχε προαναγγείλει ο Νίκος Χαζτηνικολάου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, αναφορικά με τα λεγόμενα του δικηγόρου Βασίλη Καπερνάρου και το βιντεοληπτικό υλικό που έδωσε στις Αρχές, εκπροσωπώντας την εταιρεία συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τη Real, πρόκειται για φωτογραφία - ντοκουμέντο από τη στιγμή που το δεύτερο βαγόνι της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας, που λειτουργούσε ως εστιατόριο και φιλοξενούσε περίπου 27 από τα θύματα, έχει ήδη πιάσει φωτιά, ενώ υπέστη και έκρηξη από κάποιο άλλο εύφλεκτο υλικό που δεν είχε δηλωθεί ποτέ.
Τι αναφέρει το ρεπορτάζ της Real
Ειδικότερα, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του ο Αλέξανδρος Κόντης:
«Το ρολόι έδειχνε 11.23. Είχαν περάσει μόλις 120 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το Intercity 62 είχε συγκρουστεί με το εμπορικό τρένο, το οποίο κατευθυνόταν προς την Αθήνα. Στη φωτογραφία-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα η Realnews, φαίνεται πως εκείνη τη στιγμή το δεύτερο βαγόνι του επιβατικού τρένου έχει ήδη τυλιχτεί στις φλόγες. Πρόκειται για το βαγόνι που λειτουργούσε ως εστιατόριο και στο οποίο σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες των συγγενών των θυμάτων, έχασαν τη ζωή τους 27 από τα 57 θύματα της τραγωδίας.
Την ίδια στιγμή, ο μετασχηματιστής του Intercity, ο οποίος περιέχει τα -περιβόητα πλέον- έλαια σιλικόνης, παραμένει σχεδόν άθικτος! Για την ακρίβεια, ο μετασχηματιστής είχε υποστεί μια μικρή ρωγμή από τη σύγκρουση, η οποία δεν προκάλεσε παρά ελάχιστη διαρροή ελαίων. Το σημαντικό όμως είναι ότι, ενώ το δεύτερο βαγόνι έχει αναφλεγεί, λίγο μετά τη σύγκρουση ο μετασχηματιστής παραμένει ανεπηρέαστος από τις φλόγες.
Η εικόνα αυτή, σύμφωνα με τους ειδικούς που την επεξεργάστηκαν με τη χρήση AI, είναι αδιάψευστος μάρτυρας ότι οι εκρήξεις που ακολούθησαν τη σύγκρουση των τρένων προκλήθηκα όχι από τα έλαια σιλικόνης, αλλά από κάποιο άλλο εύφλεκτο φορτίο, το οποίο δεν είχε ποτέ δηλωθεί. Η φωτογραφία, τραβηγμένη μόλις δύο λεπτά μετά τη φονική σύγκρουση, περιλαμβάνεται στη δικογραφία που έχουν στα χέρια τους οι δικαστικές Αρχές, οι οποίες ερευνούν τις ευθύνες της τραγωδίας.
Παράλληλα, η ίδια εικόνα αναμένεται να συμπεριληφθεί και στην έκθεση του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) για τα αίτια του φονικού δυστυχήματος».