Η μητέρα της
20χρονης Μάρθης Ψαρροπούλου που έχασε
τη ζωή της στο τραγικό σιδηροδρομικό
δυστύχημα στα Τέμπη συγκλόνισε με την
κατάθεση ψυχής που έκανε στην γεμάτη
μητρικό πόνο ομιλία της.
«Εδώ βρίσκονται
τρεις από τους γονείς των χαμένων μας
παιδιών. Δυο μανάδες και ένας πατέρας.
Δεν είμαστε όμως μόνοι μας.
Έχουμε μαζί
μας τον πόνο και την ψυχή όλων των
υπόλοιπων οικογενειών που χάσαμε ό,τι
πιο ιερό γεννήσαμε», δήλωσε η Μαρία
Καρυστιανού.
Η Μαρία
Καρυστιανού, ο Παύλος Ασλανίδης και
άλλοι συγγενείς θυμάτων της σιδηροδρομικής
τραγωδίας βρέθηκαν ξανά στο Ευρωκοινοβούλιο
εκφράζοντας την κραυγή αγωνίας όλων
όσων έχασαν τους δικούς τους ανθρώπους
στα Τέμπη.
Για τρίτη
φορά, γονείς θυμάτων των Τεμπών βρέθηκαν
στο Ευρωκοινοβούλιο ζητώντας δικαίωση
για τις 57 αδικοχαμένες ψυχές των Τεμπών.
«Εμάς μας
έτυχε και πρέπει να αγωνιστούμε για
αυτό.
Ας είναι, θα γίνει, για τα παιδιά
μας, για τα χαμένα όνειρα τους, για το
γέλιο τους που δεν θα ξανακούσουμε, για
το μέλλον όλων των άλλων παιδιών, για
εμάς για όλη την κοινωνία, για την Ελλάδα
μας που λατρεύουμε και τιμούμε», είπε
η Μιρέλα Ρούτσι, μητέρα θύματος.
«Είναι ωραία
να μιλάς σε ανθρώπους που σέβονται την
δημοκρατία και τους νόμους.
Εμείς και
τα νεκρά παιδιά μας και το σύνολο της
ενάρετης κοινωνίας σας ευχαριστούμε
για την συμπαράσταση και την βοήθεια.
Ελπίζουμε να έρθει γρήγορα η δικαίωση»,
είπε ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας θύματος.
Η Μαρία
Καρυστιανού εξέφρασε την αγωνία των
συγγενών των θυμάτων για την πραγματική
απόδοση ευθυνών, την αποκάλυψη των
πραγματικών αιτιών, τους ασφαλείς
σιδηρόδρομους, την απαξίωση που δέχονται
οι γονείς που ζητούν την πλήρη διαλεύκανση
της τραγωδίας των Τεμπών.
«Από τις
πρώτες ώρες μαζί με τα φορτηγά απομάκρυνσης
των χωμάτων, κόσμος ελεύθερα κινούνταν
στον χώρο του δυστυχήματος.
Όλες οι
οδηγίες μπαζώματος που έγιναν με σκοπό
να αποκρύψουν και να καταστρέψουν
σημαντικά στοιχεία της δικογραφίας,
δόθηκαν, σύμφωνα με δημόσια παραδοχή
σε συνεντεύξεις, από τον πρωθυπουργό.
Η όλη επιχείρηση ονομάστηκε επιχειρησιακό
σχέδιο», είπε.
Για τις
χρόνιες παραλείψεις που προηγήθηκαν
της μοιραίας σύγκρουσης και τις
προειδοποιήσεις των εργαζομένων που
δεν εισακούστηκαν ποτέ μίλησε ο πρώην
πρόεδρος των μηχανοδηγών.
«Δεν είχαμε
όχι ETMS, που ήταν κάτι φανταστικό για
εμάς τους μηχανοδηγούς και γιατί είχαμε
εκπαιδευτεί σε πολλές από τις διαδικασίες
του ETMS, δεν είχαμε καν φωτοσήματα, δεν
είχαμε καν τηλεδιοίκηση.
Από το 2019 και
μετά, κανείς μα κανείς, κανείς δεν δέχτηκε
να μας συναντήσει, για να του εκφράσουμε
τους προβληματισμούς μας», είπε ο Κώστας
Γενηδούνιας.