Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο με το OPEN να φέρνει στο φως, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων δύο περιστατικά καθημερινής τρέλας. Σύμφωνα με το πρώτο, που έλαβε χώρα τον περασμένο Οκτώβριο, μηχανοδηγοί, τη στιγμή που περνούσαν με τον προαστιακό από το Θριάσιο βρήκαν καμένο αυτοκίνητο σχεδόν πάνω στις γραμμές και δίπλα στον συρμό.
Από το περιστατικό προκύπτουν ερωτήματα όπως, πώς είναι δυνατόν να μην το έχει δει κανείς αυτό το αυτοκίνητο. Την ίδια στιγμή, και ενώ σε όλη την Ευρώπη σημειώνονται περιστατικά κλοπών χαλκού από τα σιδηροδρομικά δίκτυα, υπάρχουν κάποιες δικλείδες ασφαλείας οι οποίες, όπως όλα δείχνουν, δεν εφαρμόζονται στη χώρα μας. Εργαζόμενοι στον ΟΣΕ κατήγγειλαν ότι, τον περασμένο Οκτώβριο, με απευθείας ανάθεση εταιρεία φύλαξης φρόντισε να παράσχει στον οργανισμό drones τα οποία, ωστόσο, δε λειτουργούσαν.
Εάν αυτά λειτουργούσαν, φυσικά και θα είχαν εντοπίσει το καμένο όχημα. Άλλο περιστατικό που κατήγγειλαν οι εργαζόμενοι είναι αυτό της φωτοσήμανσης κοντά στη Ροδόπολη η οποία, αφενός μεν δε λειτουργεί, αφετέρου, ακόμα κι αν λειτουργούσε, δε θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να γίνει ορατή από τους μηχανοδηγούς, καθώς την κρύβουν τα δέντρα που δεν έχουν κλαδευτεί.
Ενώπιον του ανακριτή σταθμάρχες και επιθεωρητής βάρδιας
Εντωμεταξύ, την Παρασκευή (17/03), ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή στη Λάρισα θα βρεθούν οι τρεις σιδηροδρομικοί οι οποίοι κατηγορούνται ότι, με τις πράξεις τους συνετέλεσαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας αλλά και οι δύο σταθμάρχες της Λάρισας που φέρονται να εγκατέλειψαν το πόστο τους νωρίτερα από το προβλεπόμενο, αναμένεται λάβουν προθεσμία για να απολογηθούν, καθώς είναι αντιμέτωποι με βαρύτατες κατηγορίες για λάθη και παραλείψεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
πηγή: ethnos
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook