Πολλά είναι τα έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στην τετραετία με το χαρτοφυλάκιο του νέου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών του κου Σταϊκούρα, να είναι γεμάτο και οι προκλήσεις πολλές…
Σε ότι αφορά τα έργα και συγκεκριμένα για Αττική και Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η επέκταση του μετρό προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και τις γύρω περιοχές, με επτά νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ.
Επίσης, έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του Προαστιακού σε Ραφήνα και Λαύριο. Ακόμα, συνεχίζονται οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του μετρό και σε μελέτη βρίσκονται επεκτάσεις του μετρό προς τα δυτικά και νότια.
Σε ό,τι αφορά στα οδικά έργα, προγραμματίζονται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, τη Βουλιαγμένη και τη Ραφήνα-Λαύριο.
Συγκοινωνιολόγοι αναφέρουν πως αν όλα αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το 2030 τότε αυτή η κατάσταση με το κυκλοφοριακό που βιώνουμε όλοι όσοι μετακινούμαστε στην Αττική θα γίνει πολύ χειρότερη.
Θεσσαλονίκη
Στη Θεσσαλονίκη ξεκινά ένα σημαντικό έργο, το Thessaloniki Flyover, το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ στη χώρα, το οποίο αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την κυκλοφορία στην Ανατολική Περιφερειακή Οδό, διπλασιάζοντας τον όγκο των αυτοκινήτων που θα μπορούν να κυκλοφορούν.
Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί το χρονοδιάγραμμα για το Μετρό της πόλης, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του χρόνου, αρχές του 2024.
Στο σχέδιο συμπεριλαμβάνονται επίσης η οδική σύνδεση του λιμανιού που είναι ήδη υπό κατασκευή, η σιδηροδρομική σύνδεση, ο διαγωνισμός για τον οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, και ο Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Πηγή: newsauto.gr