Παρελθόν θα αποτελέσει το προειδοποιητικό τρίγωνο που για χρόνια υπήρχε στα αυτοκίνητα και αποτελούσε αναπόσπαστο εξοπλισμό των οχημάτων για τους οδηγούς.
Το τρίγωνο αποτελούσε απαραίτητο εργαλείο για την ειδοποίηση των διερχόμενων οδηγών σε περίπτωση βλάβης ή ακινητοποίησης.
Τους τελευταίους μήνες έχει φουντώσει η κουβέντα για το πόσο ασφαλής είναι η όλη διαδικασία τοποθέτησης του τριγώνου, μετά
από περιστατικά παράσυρσης οδηγών που είχαν εξέλθει από το ΙΧ τους
προκειμένου να εγκαταστήσουν το συγκεκριμένο αντικείμενο στο δρόμο.
Ο κίνδυνος πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος είναι αυξημένος σε
αυτοκινητοδρόμους όπου τα οχήματα κινούνται με μεγάλες ταχύτητες όπως
και σε συνθήκες έντονης βροχόπτωσης όπου η ορατότητα των χρηστών του
οδικού δικτύου είναι περιορισμένη.
Τα τραγικά περιστατικά που έχουν σημειωθεί στην άσφαλτο λόγω
τοποθέτησης τριγώνου, έχουν προκαλέσει την αφύπνιση της Γενικής
Διεύθυνσης Τροχαίας της Ισπανίας (Directorate-General for Traffic -DGT) η
οποία θα το αντικαταστήσει με έναν προειδοποιητικό φάρο προδιαγραφών V16 που θα τοποθετείται στην οροφή του οχήματος.
Ο φάρος θα είναι υποχρεωτικός από την 1η Ιανουαρίου 2026,
με την Ισπανία να γίνεται η πρώτη χώρα που λαμβάνει μια τέτοια
πρωτοβουλία.
Μέχρι τότε οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν το αντικείμενο
που επιθυμούν, δίχως να κινδυνεύουν με κάποιο πρόστιμο.
Επιπροσθέτως,
όπως ξεκαθαρίζει η DGT, οι οδηγοί οχημάτων που είναι ταξινομημένα εκτός
Ισπανίας, θα επιτρέπεται να φέρουν το τρίγωνο και μετά τις 31 Δεκεμβρίου
2025.
Ο φάρος «κουμπώνει» στην οροφή του οχήματος, και επομένως αρκεί… η προέκταση του χεριού του οδηγού.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube
Βρείτε μας και στο spotify