Στην Ελλάδα μπορεί να γνωρίζουμε κυρίως από ποδόσφαιρο και μπάσκετ (άντε και λίγο από βόλεϊ), αλλά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού τα συγκεκριμένα αθλήματα περνούν σε δεύτερη μοίρα.
Όσοι ζουν και αναπνέουν για τα ομαδικά αθλήματα στη χώρα μας ενδέχεται αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα του συγκεκριμένου πρωταθλήματος και ίσως έχουν μια μικρή… ιδέα για τους κανονισμούς του.
Από την άλλη, η συντριπτική πλειονότητα δηλώνει άγνοια. Κάποιες συστάσεις, λοιπόν, με το NFL σίγουρα θα ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες, αλλά πρόκειται για ένα θέμα που θα προτιμήσουμε να το αφήσουμε στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες αθλητικού περιεχομένου.
Εμείς θα περιοριστούμε στον τελικό του πρωταθλήματος, το Super Bowl, το οποίο λογίζεται ως το κορυφαίο αθλητικό event των ΗΠΑ και τη φετινή χρονιά είναι προγραμματισμένο για τα ξημερώματα της Δευτέρας 14 Φεβρουαρίου.
Όχι, δεν δηλώνουμε πιστοί οπαδοί του. Αλλά μας κινεί το ενδιαφέρον, δεδομένου ότι, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα έχει έντονο αυτοκινητικό χρώμα.
Οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές τετράτροχων προϊόντων έχουν στηθεί στην ουρά προκειμένου να κατοχυρώσουν μια θέση στα τηλεοπτικά διαλείμματα, στρώνοντας ένα χαλί εκατομμυρίων κάτω από τα πόδια του κατόχου των τηλεοπτικών δικαιωμάτων που δεν είναι άλλος από το ΝBC.
«Θες να διαφημιστείς στο Super Bowl για 30 δευτερόλεπτα; Δώσε 7 εκ. δολάρια!» ήταν η απαίτηση του δικτύου NBC, με κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες να αποδέχονται την πρόκληση και να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Μία από αυτές και η Nissan, η οποία συνεργάστηκε με κάποιους μετρ της σκηνοθεσίας και των κινηματογραφικών εφέ, συνθέτοντας ένα σποτ που θα ζήλευε ακόμα και η κορυφαία εταιρεία παραγωγής του Χόλιγουντ.
Οι εκρήξεις, οι καταδιώξεις, τα Mad Max σκηνικά και το κορυφαίο καστ ηθοποιών σε ρόλο super-ηρώων (βλ. Eugene Levy και Dave Bautista) γίνονται πρόθυμα… κομπάρσοι, ώστε να πρωταγωνιστήσει το Nissan Z.
Το σπορ ιαπωνικό αυτοκίνητο αρνείται να πέσει στα χέρια των κακοποιών, για να δώσει στη συνέχεια τη σκυτάλη στο αμιγώς ηλεκτρικό crossover Nissan Ariya.
Στην εκταμίευση 7 εκ. δολαρίων προχώρησε πρόθυμα και η Kia. Το διαφημιστικό σποτ της τελευταίας, όμως, δεν αφορά κάποια περιπέτεια, αλλά μια… ρομαντική ιστορία, έναν αθώο έρωτα μεταξύ ενός σκύλου-ρομπότ, του Robo Dog, και του αμιγώς ηλεκτρικού Kia EV6.
Στην αρχή, το φλερτ είναι μονόπλευρο, μιας και εκδηλώνεται αποκλειστικά από το Robo Dog, το οποίο… νιώθει το στομάχι του να φτερουγίζει στη θέα της καλαίσθητης σιλουέτας του crossover.
Και, μάλιστα, αποφασίζει να διεκδικήσει την προσοχή του EV6, ακολουθώντας τα το σε κάθε γωνιά μιας μεγαλούπολης. Αίφνης, ωστόσο, τα αποθέματα ενέργειας θα εξαντληθούν και το Robo Dog θα καταρρεύσει. Για να επέμβει ο οδηγός του αυτοκινήτου, δίνοντάς του…. το φιλί της ζωής τοποθετώντας τον σκύλο- ρομπότ κυριολεκτικά στην πρίζα.
Δυναμική παρουσία στο φετινό Super Bowl θα έχει και η έτερη εταιρεία του νοτιοκορεατικού ομίλου, η Hyundai, η οποία ακολούθησε μια διαφορετική κινηματογραφική οδό, εγκαινιάζοντας ένα ταξίδι στο παρελθόν.
Αφετηρία είναι ο Homo erectus και… τερματικός προορισμός το Ioniq 5, το σημαντικότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, εγκαινιάζοντας τη νέα τεχνολογική προσέγγιση της εταιρείας.
Στον χορό των εκατομμυρίων μετέχει και η BMW, η οποία έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική μυθολογία, επιστρατεύοντας τον Arnold Schwarzenegger στον ρόλο του βασιλιά των Ολύμπιων Θεών, Διός, και τη Salma Hayek η οποία θα υποδύεται την Ήρα.
Οι δύο θεοί του Ολύμπιου συνταξιοδοτούνται, ώστε να απαλλαχθούν από τις θεϊκές τους υποχρεώσεις βιώνοντας έναν πιο ήσυχο επίγειο βίο. Ο Δίας, όμως, φροντίζει να αξιοποιεί τις μοναδικές του ικανότητες, σερβίροντας απλόχερα κεραυνούς στους συμπολίτες του, για τη φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών του.
Και φυσικά αφιερώνει χρόνο τόσο για τον ίδιο όσο και τη σύζυγό του, απολαμβάνοντας τις βόλτες του με την ηλεκτρική BMW iX.
Θέση στο διαφημιστικό πρόγραμμα του Super Bowl έχει εξασφαλίσει και η General Motors, η οποία μας κρατά σε αγωνία, μέσω ενός μικρής διάρκειας σποτ. Εκεί πρωταγωνιστεί ο Dr.Evil από τη σειρά ταινιών Austin Powers, μαζί με κάποιους άλλους γνωστούς χαρακτήρες.
Ουδείς μπορεί να φανταστεί τι ετοιμάζει η αμερικανική πολυεθνική, η οποία αναγγέλλει την… επιστροφή του κακού, αλλά για καλό σκοπό.
Για το τέλος, αφήσαμε την Toyota, η οποία δεν ακολούθησε την πεπατημένη, μιας και αδιαφόρησε για την προώθηση κάποιου μοντέλου της. Αντιθέτως, έδειξε το κοινωνικό της πρόσωπο, αναδεικνύοντας τη συγκινητική ιστορία δύο αδελφών, οι οποίοι δεν πτοήθηκαν από τα άσχημα παιχνίδια της μοίρας και με όπλα τους την αγάπη ο ένας για τον άλλον, κατέκτησαν 10 Παραολυμπιακά Μετάλλια.
πηγή: newsauto
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.