Η εταιρεία υποδημάτων Nike έχει moto το «Just Do it». Με αφορμή την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ στην Αμερική, την ώρα που η χώρα ξεχειλίζει από οργή και οι διαδηλώσεις κατά του ρατσισμού ακολουθούν η μία την άλλη, η Nike τόλμησε να πάρει θέση. Πήρε θέση κατά του ρατσισμού και έστειλε ηχηρό μήνυμα για τα κοινωνικό προβλήματα στις ΗΠΑ.
Με ένα ακόμη τολμηρό σποτ και αντιστρέφοντας το δικό της διαχρονικό trademark “Just Do it” (Kαν′ το) προτρέπει τώρα του Αμερικανούς να κάνουν το αντίθετο ”Για μία φορά...Μην το Κάνεις”.
Ποια είναι η έκκληση όμως της εταιρείας προς τους Αμερικανούς:
«Για μια φορά… Μην το κάνεις (Dont’t do it)… Μην παριστάνεις πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική… Μην αγνοείς τον ρατσισμό… Μην δέχεται την αφαίρεση αθώων ζωών… Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες…Μην σκέφτεσαι πως όλο αυτό δεν επηρεάζει… Μην κάθεσαι αμέτοχος και σιωπηλός… Μη νομίζεις πως δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής… Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής».
Κοινώς η Nike επισημαίνει στους Αμερικανούς, όσο δυσάρεστο και εάν είναι, τη διαχρονική ανοχή που έχουν επιδείξει στα φαινόμενα ρατσισμού, την παθητική του στάση απέναντι στο πρόβλημα και ζητά από όλους να αναλάβουν δράση και να γίνουν μέρος της μεγάλη αλλαγής που χρειάζεται η αμερικανική κοινωνία.
Στην ανάρτησή της μάλιστα στο Twitter χρησιμοποιεί το hashtag #UntilWeAllWin(”μέχρι να νικήσουμε όλοι”), το οποίο χρησιμοποιείται σε πολλές αναρτήσεις σχετικά με την υπόθεση Φλοϊντ και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών στις ΗΠΑ, τονίζοντας πως ο αγώνας κατά του ρατσισμού θα είναι μια νίκη για όλη την αμερικανική κοινωνία.
Το σποτ ήδη αναπαράγεται με ταχύτατους ρυθμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν και δεν έχει πολλές ώρες που αναρτήθηκε ενώ ακόμη και ο μεγάλος ανταγωνιστής της Nike η Adidas έκανε retweet το σποτ προσθέτοντας στο σχόλιο της ανάρτησης: “Together is how we move forward. Together is how we make change” (”Ο τρόπος για να προχωρήσουμε μπροστά, είναι μαζί. Μαζί θα φέρουμε την αλλαγή”) αφού ένα από τα δικά της moto είναι το “We Are Better Together”.