Την χειμερινή περίοδο και ειδικότερα σε περιόδους με πολύ υγρασία ίσως να έχετε παρατηρήσει τους δίσκους των φρένων να έχουν διαφορετικό χρώμα. Αυτό της σκουριάς, το οποίο όμως δεν είναι κάτι που πρέπει να σας ανησυχεί.
Ακόμη και με ακινησία μίας ημέρας μπορεί να δημιουργηθεί ένα πολύ λεπτό φιλμ σκουριάς λόγω της υγρασίας. Η οποία εξατμίζεται τάχιστα πάνω στην ζεστή δισκόπλακα που είναι κατασκευασμένη από χυτοσίδηρο δημιουργώντας αυτή τη σκουριά.
Αν ο χρόνος ακινησίας είναι μεγαλύτερος και το στρώμα της σκουριάς πιο παχύ, τότε με το ξεκίνημα του αυτοκινήτου ίσως να ακούσετε ένα περίεργο θόρυβο που στη συνεχεία σταματά, μετά από κάποια φρεναρίσματα, μιας και η σκουριά έχει ξυστεί από τα τακάκια.
Αν το σφύριγμα συνεχίζεται τότε αυτό μπορεί να είναι άσχετο από την σκουριά και ίσως να έχετε συμπληρώσει τα χιλιόμετρα για αλλαγή στα υλικά τριβής. Ρίξτε μια ματιά να δείτε αν η σκουριά έχει απομακρυνθεί σε συγκεκριμένα σημεία και αυτό θα επιβεβαιώσει πως έχουν φαγωθεί σε κάποια σημεία τα τακάκια (η περίπτωση να έχει αρπάξει η δισκόπλακα είναι απίθανη).
Αυτά για τα δισκόφρενα. Όσο για τα αυτοκίνητα που έχουν ταμπούρα στους πίσω τροχούς, προφανώς και δεν υπάρχει κάτι ορατό για να παρατηρήσει κανείς.
Ωστόσο, σε περιόδους μεγάλης ακινησίας και αν έχει πολύ υγρασία μέσα στο τύμπανο, ενδέχεται τα υλικά τριβής να κολλήσουν. Μία δυνατή εκκίνηση πιθανότατα θα τα ξεκολλήσει. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, τότε θα πρέπει να καλέσετε κάποιον ειδικό για να αφαιρέσει τους τροχούς και να καθαρίσει τα φρένα.
πηγή: newsauto
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.