Σαρωτικές αλλαγές έρχονται μετά από 17 ολόκληρα χρόνια στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), με τις ποινές να αυστηροποιούνται σημαντικά.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο νέος Κ.Ο.Κ. πρόκειται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τον προσεχή Σεπτέμβριο και θα υιοθετείται μια νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια, με στόχο οι ποινές να είναι εφαρμόσιμες, δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και την επικινδυνότητα της εκάστοτε παράβασης.
Μάλιστα, οι ποινές αναμένεται να κατηγοριοποιηθούν και να αυστηροποιηθούν ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης και θα αφορούν τον οδηγό και όχι το όχημα.
Για παράδειγμα, σε περίπτωση που η παράβαση αφορά το ίδιο το όχημα -όπως για παράδειγμα η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ, θα πρέπει, για να παραλάβει τις πινακίδες ο οδηγός, να παραδώσει την άδειά του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Ελλάδα εξάλλου βρίσκεται στην τέταρτη χειρότερη θέση της Ευρώπης όσον αφορά στα τροχαία δυστυχήματα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός που οι άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία το 2023 στη χώρα μας ανήλθαν σε περίπου 650.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube