Η διαφήμιση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά την Παρασκευή και σε αυτήν ο ηθοποιός φαίνεται να περπατάει στην έρημο συνοδευόμενος από από τον Ινδάνο χορευτή, Κάνκου Ουάν Σταρ και λίγο αργότερα τον δείχνει να παίζει στην κιθάρα ένα κομμάτι του μουσικού Λινκ Ρέι.
Λίγη ώρα μετά την παρουσίαση της διαφήμισης, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις λόγω του τρόπου με τον οποίο παρουσιαζόταν η εικόνα των Ινδιάνων καθώς και για το γεγονός πως το όνομα του αρώματος “Sauvage” που σημαίνει ”άγριος” μπορεί να θεωρηθεί ρατσιστικό.
Μετά το σάλος που προκλήθηκε, η εταιρεία κατέβασε την διαφήμιση από τους επίσημους λογαριασμούς στα social media και εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πως το έκαναν λόγω των αντιδράσεων.
«Αυτή η διαφήμιση ήταν εμπνευσμένη από την βαθιά και πλούσια κουλτούρα των ιθαγενών Αμερικάνων, την οποία το Dior έχει σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Για να εξασφαλίσουμε την ακρίβεια στις πληροφορίες μας η εταιρεία συνεργάζεται στενά με ιθαγενείς Αμερικάνους συμβούλους, καλλιτέχνες και συγγραφείς»
«Το σπίτι του Dior έχει μια μακρόχρονη δέσμευση κατά του ρατσισμού ή οποιασδήποτε μορφής διάκρισης και θα συνεχίσει να συνεργάζεται και να υποστηρίζει υπερήφανα οργανώσεις που καταπολεμούν που τις καταπολεμούν».
Ο ηθοποιός που, ουκ ολίγες φορές έχει βρεθεί σε καταστάσεις που τον εκθέτουν, είναι το πρόσωπο του αρώματος Sauvage από το 2015.
Η εταιρεία έχει δεχτεί χιλιάδες αιτήσεις να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τον ηθοποιό για διαφημιστικούς λόγους, εξαιτίας των κατηγοριών της τότε γυναίκας του, Άμπερ Χαρντ, για κακοποίηση.
πηγή: Huffpost UK