Αγανακτισμένοι
είναι το τελευταίο διάστημα οι κάτοικοι
της Θεσσαλονίκης λόγω των καθυστερήσεων
που παρατηρούνται στα δρομολόγια του
ΟΑΣΘ. Σε αυτό το ζήτημα και όχι μόνο
αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος
Σκόδρας, μιλώντας στην εκπομπή «Check in
στα γεγονότα» της TV100.
Ο κ. Σκόδρας
απέδωσε τις σημαντικές καθυστερήσεις
και το γεγονός ότι πολλά λεωφορεία
περνούν από τις στάσεις χωρίς καν να
σταματούν, στο κυκλοφοριακό πρόβλημα
στην πόλη, το οποίο έχει ενταθεί το
τελευταίο 10ήμερο. «Όλοι βιώνουμε την
υπερβολική κίνηση και το μποτιλιάρισμα
που υπάρχει σε όλους τους δρόμους της
πόλης, σχεδόν όλες τις ώρες. Το κυκλοφοριακό
πρόβλημα άρχισε να αυξάνεται μετά τη
ΔΕΘ και το τελευταίο 10ήμερο έχει
επιδεινωθεί δραματικά.
Αυτό σημαίνει
ότι σε πολλές περιπτώσεις έχουμε
διπλασισμό του χρόνου που χρειάζεται
το λεωφορείο για να διασχίσει τη διαδρομή.
Για παράδειγμα, η διαδρομή Συντριβάνι-
Σιδηροδρομικός Σταθμός που είναι ο
βασικός άξονας στο κέντρο της πόλης,
έχει φτάσει να χρειάζεται 40-45 και 50 λεπτά
για να διασχίσει μια απόσταση που υπό
φυσιολογικές συνθήκες θα ήθελε το 1/3 ή
το 1/4 του χρόνου. Αυτό έχει ως συνέπεια
τα λεωφορεία να μη μπορούν να φτάσουν
στις στάσεις» τόνισε ο κ. Σκόδρας.
Επιπλέον 39
λεωφορεία από Δευτέρα
Ο πρόεδρος
του ΟΑΣΘ τόνισε ότι καθημερινά
πραγματοποιούν δρομολόγια περίπου 450
αστικά λεωφορεία στην περιφερειακή
ενότητα της Θεσσαλονίκης, ενώ, όπως
είπε, από την ερχόμενη Δευτέρα ο στόλος
πρόκειται να ενισχυθεί με επιπλέον 39
λεωφορεία τα οποία μισθώθηκαν μέσω
leasing. «Σήμερα παραλάβαμε τις πινακίδες.
Ταξινομήθηκαν ακόμη 39 λεωφορεία, τα
οποία θα μπουν από Δευτέρα στην κίνηση,
ενώ το επόμενο διάστημα περιμένουμε
άλλα 12» ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
«Να φύγουν
τα ταξί από τις λεωφορειολωρίδες»
Ο ίδιος ζήτησε
επίσης αύξηση της αστυνόμευσης στους
λεωφορειοδρόμους, ενώ προανήγγειλε ότι
ο Οργανισμός θα ζητήσει ανάκληση της
απόφασης που επέτρεπε στα ταξί να
εισέρχονται στις λεωφορειολωρίδες.
«Σταδιακά πρέπει να επανέλθει η λειτουργία
των λεωφορειογραμμών. Θα στείλουμε ένα
σχετικό αίτημα ώστε να ανακληθεί η
απόφαση που επέτρεπε την κίνηση και
άλλων οχημάτων, όπως τα ταξί, στις
λεωφορειολωρίδες. Εκείνο που θα ζητήσουμε
επίσης είναι να γίνει καλύτερη αστυνόμευση,
διότι παρατηρούμε πέρα από την κίνηση
οχημάτων στις λεωφορειολωρίδες, ακόμη
και σταθμευμένα οχήματα σε αυτές.»