Πολλά χρήματα βλέπουν να μπαίνουν στους λογαριασμούς τους οι TikTokers και οι influencer στην Ελλάδα. Για τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους υπάρχει τιμοκατάλογος και μάλιστα δίχως να υπάρχει πλέον πλαφόν.
Το κόστος αυτών είναι διαφορετικό και έχει να κάνει με τη δυναμική που έχει κάθε προφίλ. Πρέπει να σημειωθεί πάντως ότι και οι δύο αυτές κατηγορίες βρίσκονται σταθερά στα ραντάρ του ελληνικού φοροελεγκτικού μηχανισμού της ΑΑΔΕ, ειδικά οι«ξεχασιάρηδες» ενώ έχουν γίνει γνωστά και μερικά «λαβράκια».
Αναλυτικότερα, με βάση τους followers τους, ο καθένας μπορεί πρακτικά να ζητήσει όσα θέλει, αλλά εφαρμόζεται ένα μοτίβο. Tα ποσά -ομολογουμένως- είναι πολύ μεγαλύτερα, αλλά σύμφωνα με την HypeAuditor το φάσμα των αποδοχών και τα πιθανά κέρδη των influencers από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -σε γενικές γραμμές- είναι το ακόλουθο:
α) Nano - influencers (1Κ - 10Κ followers): Από 20 έως 100 δολάρια ανά post
β) Micro - influencers (10K - 50Κ followers): Από 30 έως 200 δολάρια ανά post
γ) Mid - tier influencers (50Κ - 500Κ followers): Από 80 έως 650 δολάρια ανά post
δ) Macro - influencers (500K - 1M followers): Από 150 έως 1.500 δολάρια ανά post
ε) Mega - influencers (1M+ followers): Από 1.200 έως... όσο πάει