Οι έμποροι ήταν ήδη έτοιμοι για τον νέο τρόπο λειτουργίας, click in shop που είχε προαναγγείλει το υπουργείο Ανάπτυξης μετά την επιτυχία της υπηρεσίας click away. Προς το παρόν αυτό δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του Star, οι καταστηματάρχες είναι αρκετά αναστατωμένοι αφού ήδη είχαν προγραμματίσει παραδόσεις με τη μέθοδο του click away την επόμενη εβδομάδα.
Το γεγονός μάλιστα ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν καταφέρει ακόμα να εξυπηρετήσουν όλους τους πελάτες τους, δημιουργεί στους εμπόρους ακόμα περισσότερη ανησυχία.
Το πιθανότερο είναι ότι το κάθε κατάστημα θα επαναπρογραμματίσει με τον πελάτη την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του μετά τις 11 Ιανουαρίου, οπότε και ανακοινώθηκε ότι θα λήξει το lockdown, σύμφωνα με το Star.
Επίσης, έμποροι και πελάτες να συνεννοηθούν τηλεφωνικά για κατ’ οίκον παράδοση, ακόμα και από τους ίδιους τους καταστηματάρχες, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, κάτι το οποίο συνέβαινε και πριν τεθεί σε εφαρμογή η υπηρεσία click away.
Οι μεγάλες αλυσίδες θα δρομολογήσουν επίσης νέες διαδικασίες για να μπορέσουν από Δευτέρα ώστε να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους που περίμεναν να παραλάβουν με τη μέθοδο του click away.