Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ φέρνει τον κόσμο της ομάδας πιο κοντά στον πρότζεκτ της Νέας Τούμπας.
Το φίλαθλο κοινό της ομάδας αγκαλιάζει το μεγάλο έργο για το νέο γήπεδο που θα στεγάσει τις ένδοξες στιγμές που φαίνεται να έρχονται για την ομάδα.
Μέσα από την επίσημη σελίδα του Συλλόγου ο κόσμος μέσα από ένα ερωτηματολόγιο έδωσε την δική του οπτική γωνία για την Νέα Τούμπα.
Διαβάστε αναλυτικά τα αποτελέσματα μέσα από 16.000 απαντήσεις ενώ και την νέα έρευνα που έρχεται:
Από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε το project της Νέας Τούμπας, το κοινό δεν σταματάει να ενδιαφέρεται γι αυτό. Πλέον μάλιστα και ενεργά, με τη συμμετοχή στην έρευνα του ΠΑΟΚ για το νέο γήπεδο να είναι τεράστια.
Το πρώτο στάδιο της έρευνας ερωτηματολογίου ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Σε λιγότερα από μια εβδομάδα από την επίσημη ανακοίνωση, λάβαμε 16.000 απαντήσεις σας, γεγονός που δείχνει το τεράστιο ενδιαφέρον που έχει το νέο γήπεδο της ομάδας όχι μόνον για τον ΠΑΟΚ αλλά και για την ολόκληρη την πόλη της Θεσσαλονίκης.Η πρώτη έρευνα, που ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ημέρες, μας έδωσε τη δυνατότητα να κατανοήσουμε τον τρόπο μετακίνησης των επισκεπτών-φιλάθλων από και προς το γήπεδο (με ποιό μεταφορικό μέσο, σε πόσο χρόνο, με τι κόστος μεταξύ πολλών άλλων στοιχείων).
Τα δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνα παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Χαρακτηριστικό είναι ότι περισσότεροι από έξι στους 10 χρησιμοποιούν το ΙΧ, ακολοθούμενοι από ένα ποσοστό 19% οι οποία έρχονται πεζοί από την ευρύτερη περιοχή. Η χρήση του μοναδικού έως σήμερα μέσου μαζικής μετακίνησης, του αστικού λεωφορείου βρίσκεται στην τέταρτη θέση σε ποσοστό του 6%, το οποίο αντικειμενικά είναι ιδιαίτερα χαμηλό και ήδη απέχει σημαντικά από το αντίστοιχο ποσοστό για το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Οι περισσότεροι από τους φιλάθλους που προσέρχονται στον χώρο του γηπέδου με ΙΧ όχημα, σε ποσοστό 62%, έχουν πέραν του οδηγού μόνον έναν επιβάτη, ενώ τη λύση του μισθωμένου λεωφορείου για όσους διαμένουν εκτός Θεσσαλονίκης προτιμά μόλις ένας στους εκατό.
Πλέον ήρθε η ώρα για το δεύτερο κομμάτι της έρευνας, όπου το κοινό θα κληθεί να μοιραστεί τις απόψεις του για το μέλλον. Στόχος είναι να κατανοήσουμε κατά πόσον οι φίλαθλοι που θα προσέρχονται στις νέες εγκαταστάσεις του γηπέδου είναι διατεθειμένοι και με ποιές προϋποθέσεις να αλλάξουν τις συνήθειές τους εκμεταλλευόμενοι πλέον όχι μόνον την επιλογή του Μετρό, αλλά και των λεωφορειακών γραμμών της πόλης, οι οποίες επίσης αναμένεται να αναδιαρθρωθούν σημαντικά αλλάζοντας σημαντικά τις δυνατότητες που έχουμε σήμερα.
Η έρευνα δηλωμένων προτιμήσεων θα πραγματοποιηθεί online αλλά αυτή τη φορά θα απευθυνθεί μόνον στους επισκέπτες της πρώτης φάσης και μόνον σε όσους απάντησαν θετικά στη σχετική ερώτηση για συμμετοχή τους στη δεύτερη φάση. Η δεύτερη αυτή έρευνα ερωτηματολογίου θα χρειαστεί λιγότερο από 4-5 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας και είναι εξίσου σημαντική με την πρώτη και αποτελεί τη φυσική συνέχεια και ολοκλήρωσή της.Ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμάς για την πολύτιμη βοήθεια σας!