Βρέθηκε προ των πυλών του ΠΑΟΚ, πριν ο Ιβάν Σαββίδης γίνει το αφεντικό της ΠΑΕ. Ο Πάνος Παπαδόπουλος ή αλλιώς «Βασιλιάς των μαγιό» έχει χτίσει και πλέον επεκτείνει την αυτοκρατορία του.
Τη διαδρομή του παρουσίασαν σε ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα το Deal News και ο Μιχάλης Κοσμετάτος…
«Η πώληση ενός φθηνού, σχετικά, IX έναντι ενός όχι ιδιαίτερα μεγάλου χρηματικού ποσού, ενός VW Golf, πρόσφερε την λεγάμενη «μαγιά» σε έναν Ελληνα επιχειρηματία, από τους πιο γνωστούς σήμερα στο εξωτερικό, για να πραγματοποιήσει τα πρώτα του βήματα κυριολεκτικά «από το μηδέν».
«Με «μια χούφτα ευρώ στην τσέπη του» (δραχμές τότε). To story μοιάζει απίστευτο, μα είναι αληθινό κατά την διάρκεια της πανδημίας, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο και να επεκτείνει σε αρκετές άλλες κατηγορίες ειδών την προϊοντική γκάμα της εταιρίας του. Εκτός από τα μαγιό που τον έκαναν διάσημο, ο οίκος του «Σουηδού», η Panos Emporio διεύρυνε τις δραστηριότητες της στην πώληση αρωμάτων για άνδρες και γυναίκες, t-shirts, αξεσουάρ, καλτσών, εσωρούχων, πυζαμών και ακόμα διαθέτει πετσέτες θαλάσσης, πρόχειρα ενδύματα για την παραλία, σαγιονάρες, καλύμματα, καπέλα, τσάντες κ.α. Διαφημίζει μάλιστα ότι μέσω των παραγγελιών που γίνονται με το e shop του όλα τα είδη της συλλογής του μπορούν να «ταξιδέψουν» σε όλο τον κόσμο και να φθάσουν στα χέρια των πελατών του, σε χρονικό διάστημα 2-6 ημερών. Η ιστορία του ελληνικής καταγωγής επιχειρηματία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού κατ' αρχήν ο ίδιος παραδέχεται μέσω της επίσημης Ο επονομαζόμενος και ως ο «βασιλιάς των μαγιό», Πάνος Παπαδόπουλος, συνάντησε προφανώς και αυτός τις δυσκολίες που είχε όλη η αγορά των μαγιό»
Η πώληση ενός μικρού IX του εξασφάλισε τα πρώτα κεφάλαια για να αρχίσει τις business του ιστοσελίδας της εταιρίας του ότι αναγκάσθηκε κάποτε να φύγει από την Ελλάδα λόγω των πολιτικών του πεποιθήσεων και να μεταναστεύσει, χωρίς να εξηγεί πιο πολλά και να δημιουργήσει «μια αυτοκρατορία μαγιό στη νέα του χώρα, τη Σουηδία, σε χρόνο ρεκόρ, όπου παρουσιάζοντας τον winning συνδυασμό του καινοτόμου σχεδιασμού, της επιδέξιας επιχειρηματικότητας και του πρωτοποριακού μάρκετινγκ, σύντομα ανύψωσε τη μάρκα σε μια παγκόσμια ηγετική θέση.».
Ο Πάνος Παπαδόπουλος αποτελεί τον τον ορισμό του αυτοδημιούργητου επιχειρηματία, γεννημένου στα όμορφα Καλάβρυτα και κάτοικου Ελευσίνας μέχρι την εφηβεία του Η πορεία του προς την επιτυχία άρχισε στα μέσα των '80s, όταν έχοντας πλέον εγκατασταθεί από τα 18 του στην «δεύτερη πατρίδα» του, πούλησε το αυτοκίνητο του, ένα Golf, προκειμένου να βρει τα πρώτα χρήματα για το ξεκίνημά του. Με αυτα λίγα χρήματα μπόρεσε να προμηθευτεί, μερικά τόπια ύφασμα, για να ράψει στο δωμάτιο του τα πρώτα μαγιό, δουλεύοντας ταυτόχρονα σε εστιατόρια και αργότερα ως δημόσιος υπάλληλος στο υπουργείο Υγείας για τα προς το ζην. Βήμα, βήμα ακολούθησε μια διαδρομή, που δεν θα ήταν διόλου εύκολο για τον καθένα, αν δεν διέθετε το δικό του πείσμα. Στην συνέχεια αγόρασε ένα παλιό φορτηγάκι από έναν τσιγγάνο, για να γυρνά από πόλη σε πόλη, και να πουλά την πραμάτεια του, σαν πλανόδιος. Το ρίσκο και η τόλμη ήταν ανέκαθεν τα στοιχεία που τον χαρακτήριζαν
Η κόντρα με τον Τραμπ και ο Ρονάλντο
Πάντα τολμηρός, δεν δίστασε κάποτε να τα βάλει με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, απαιτώντας να αλλάξουν τα ήθη των διεθνών διαγωνισμών ομορφιάς.
Τα λόγια του «να επιλέγονται οι νικήτριες και για την εξυπνάδα και την προσωπικότητα τους», δεν βρήκαν σύμφωνο τον Ντόναλντ Τραμπ, «αφεντικό» των καλλιστείων «Μις Υφήλιος», κι ενώ, ο Έλληνας σχεδιαστής είχε αγοράσει τα δικαιώματα για την Σουηδία, έναντι πολλών χρημάτων... Με την δύναμη του χαρακτήρα ενός ανθρώπου, ο οποίος διεθετε το σθένος να μετατρέψει μέσα σε λίγα χρόνια μια μικρή οικοτεχνία σε βιοτεχνία, κατάφερε μέσα στην «δίνη» της μακρόχρονης οικονομικης κρίσης που «χτύπησε» όλο τον πλανήτη να πουλάει ΙΟΟάδες χιλιάδες «κομμάτια» του σε περισσότερες από 30 χώρες του κόσμου, με παρουσία σε χιλιάδες καταστήματα και τζίρο δεκάδων ευρώ και να αποκτήσει διάσημους πελάτες στο εξωτερικό, από πριγκίπισσες, ηθοποιούς του Χόλυγουντ μέχρι αθλητές (όπως ο ο Κριστιάνο Ρονάλντο), την πανέμορφη μοντέλα Victoria Silvstedt και τον Βασιλιά της Σουηδίας! Η Ελλάδα ήταν, βέβαια, πάντα ένα «στοίχημα», για κάποιον που δεν «ξεχνά» τις «ρίζες» του. Ο mr.Panos Emporio φρόντισε στο παρελθόν να ενισχύσει την ελληνικότητα του brand, δίνοντας σε πολλά από τα μαγιό του ονόματα ελληνικών πόλεων, περιοχών, νησιών ή ιστορικών τοποθεσιών (π.χ. Αθήνα, Μύκονος, Σπέτσες, Νεμέα, Δελφοί, Μυκήνες, Λίνδος κ.α.) και φυσικά το «Ελλάς» ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ Το μυστικό του; Η ένα από αυτά...
«Τα Panos Emporio είναι υψηλής ποιότητας μαγιό και αξεσουάρ σχεδιασμένα για όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως στυλ ή σωματότυπου», όπως λέει ο ίδιος. Ο επιχειρηματίας αύξησε τις πωλήσεις του τα προηγούμενα χρόνια και στην ελληνική αγορά, τόσο από το «ηλεκτρονικό του κατάστημα», όσο και επιλεγμένα σημεία (Hondos Center, Attica κ.α.). Επιδίωξε, παράλληλα, να φέρει και ένα μέρος της παραγωγής του στην Ελλάδα, χωρίς να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, τουλάχιστον στην αρχή. Στα πρώρα χρόνια της ύφεσης προσπάθησε ανεπιτυχώς να βρει έναν ισχυρό Έλληνα συνεργάτη, που θα αναλάμβανε το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής, αλλά, δεν βρήκε αυτό που αναζητούσε σε ποιότητα, χρόνους παράδοσης και τιμές και αναγκάστηκε να καταφύγει σε μια μικρή συνεργασία με έναν βιοτέχνη· Πολλές φωτογραφήσεις και επιδείξεις μόδας του γίνονταν στην Ελλάδα, προ πανδημίας, με αποκορύφωμα την καμπάνια στα luxury resorts του Costa Navarino, με την συμμετοχή Ελλήνων celebrities. Η γκάμα της εμπλουτίστηκε με είδη παραλίας στα '90s και αργότερα με αρώματα και ρούχα για άνδρες-γυναίκες, τακτική που συνεχίζεται μέχρι σήμερα με μια σειρά από άλλα είδη. Ο πολυπράγμων Πάνος Παπαδόπουλος επεκτάθηκε, ακόμα, με τον -εισηγμένο στην Στοκχόλμη- όμιλο Panos treasures, με επενδύσεις σε τράπεζες, αλυσίδες λιανικής, την κατασκευή πολυτελών ιστιοπλοϊκών σκαφών κ.α.
Ο ιδρυτής της «αυτοκρατορίας των μαγιό» είναι πρώτος εξάδελφος του ηθοποιού Σπύρου Παπαδόπουλου, έχει σπουδές στην κοινωνιολογία, σεξολογία, τα οικονομικά και το design και παλαιότερα ενδιαφέρθηκε για την αγορά της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, deal που δεν προχώρησε, πολύ πριν η δημοφιλής ποδοσφαιρική ομάδα καταλήξει στον εκ Ρωσίας ορμώμενο Ελληνα επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη!
Πηγή: Deal News
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook