«Ανακριβείς» χαρακτηρίζει τις δηλώσεις για πλήρη λειτουργικότητα της τηλεδιοίκησης του σταθμού της Λάρισας το 2019 ο ΟΣΕ παραδεχόμενος, πάντως, ότι έως και τη φωτιά του Ιουλίου εκείνης της χρονιάς στον σταθμό Ζαχάρεως, το σύστημα λειτουργούσε μερικώς δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας έως την είσοδο των Νέων Πόρων, που είναι και το κρίσιμο σημείο.
O Οργανισμός προσθέτει ότι το σύστημα βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας τον Ιούλιο του 2019 ύστερα από τη φωτιά στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας. Ωστόσο, δεν απαντά αναφορικά με τη δήλωση του κ. Ραγκούση για την ύπαρξη δεύτερου σταθμάρχη βάρδιας, αλλά και στις αιτιάσεις για τη μη επισκευή του συστήματος μετά τη φωτιά εδώ και 4 χρόνια: «Πώς είναι δυνατόν με μια πυρκαγιά στον σταθμό Ζάχαρη από το καλοκαίρι του 2019 να μην αποκαταστάθηκε το συντομότερο δυνατόν η ζημιά, και να φτάνουμε σήμερα, από το καλοκαίρι του 2019 και μετά να λειτουργεί χωρίς τηλεδιοίκηση ο σταθμός της Λάρισας και με έναν σταθμάρχη αντί για δύο;» είχε αναρωτηθεί ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΟΣΕ έχει ως εξής:
«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που παρουσιάστηκαν στα ΜΜΕ σχετικά με τη λειτουργικότητα της τηλεδιοίκησης του Σταθμού της Λάρισας και επειδή όσα αναφέρονται για την ύπαρξη πλήρους τηλεδιοίκησης το 2019 είναι απολύτως ανακριβή ο Οργανισμός αποσαφηνίζει τα εξής:
Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση. Η μόνη δυνατότητα που διατηρούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η παρακολούθηση της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας έως την είσοδο των Νέων Πόρων. Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεχειρισμών για τη χάραξη διαδρομών μεταξύ των Σταθμών παρά μόνο διευθέτηση μεμονομένων αλλαγών τροχιάς.
Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε.
Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής στο Σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας».
ethnos.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook