Μια ομάδα νέων, δημιούργησε για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης ένα βίντεο για τα επίσημα social media του, το οποίο έχει προκαλέσει σάλο καθώς έχει σήμα κατατεθέν την λέξη «μ...κας». Την ευθύνη ανέλαβε η Βούλα Πατουλίδου.
Το βίντεο αυτό που ήταν στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Θεσσαλονίκης, και διαφήμιζε πράγματα όπως ο φραπές και η λέξη… μ@λ@κ@ς ως σήματα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών! Όπως είναι φυσικό αυτό προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα να κατέβει.
Η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας στον Status Fm ανέλαβε την ευθύνη για αυτό το βίντεο.
Όπως είπε «μια ομάδα 9 παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό. Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα.
Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».
Προσέθεσε πως«έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής».
Σημείωσε ότι το βίντεο το είδε μόνο η ίδια εξηγώντας ότι «είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ».
«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».
Επίσης η κ. Πατουλίδου χαρακτήρισε το περιστατικό ως «Μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».
Screenshot από το reel που ανέβηκε και κατέβηκε μετά από λίγο: