Δεν είναι άγνωστος στη θέση αυτή. Κάθε άλλο. Επιστρέφει και ανέλαβε τα καθήκοντά του από χθες Πέμπτη (22/8). Ποιος είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΘ;
Ο πολιτικός μηχανικός, Γιάννης Τσάρας, είναι ξανά διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ. Στη θέση αυτή είχε βρεθεί και την περίοδο 2004-2010 όταν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εν μέσω σφοδρότατων αντιδράσεων, έφτασε μια ανάσα από την παραχώρηση του 6ου προβλήτα και του ΣΕΜΠΟ, σε κοινοπραξία με επικεφαλής τη Hutchison.
Ο Ολλανδός Άρι Κόπελαρ υπέβαλε την παραίτησή του και καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου θα έχει και πάλι, μετά από 14 χρόνια, ο Γιάννης Τσάρας που από τον Μάιο 2024 έχει επιστρέψει στη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος. Στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου της ΟΛΘ ΑΕ από την ιδιωτικοποίησή της και μετά έχουν βρεθεί ο Ιταλός, Φράνκο Κούπολο, ο κ. Λιάγκος και ο Ολλανδός Άρι Κόπελαρ.
Ο Γιάννης Τσάρας είναι δρ. πολιτικός μηχανικός, με εξειδίκευση στους τομείς της Υδρομηχανικής, της Υδροδυναμικής και των Λιμενικών Εργασιών.
Ήταν ο πρώτος διευθύνων σύμβουλος της ΚΕΠΑ ΑΕ, του Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης που ίδρυσαν οι ΣΕΒΕ και ΣΒΒΕ, ως ενδιάμεσο φορέα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Μετά την αποχώρησή του από τον ΟΛΘ το 2010 διετέλεσε γενικός διευθυντής της PFIC (πρώην Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων στη Νέα Καρβάλη), που είχε συμμετάσχει στον διαγωνισμό υποπαραχώρησης του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας, που τελικά πέρασε στην εταιρεία ΣΑΡΙΣΑ, με εταίρους τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Black Summit Financial Group – EFA Group.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube