Του Θάνου Μπούζα
Στη Μεγάλη Βρετανία όπου τα κρούσματα «Ο» είναι σε υψηλό επίπεδο λειτουργούν με αντίθετο τρόπο απ’ ότι προτίμησε ο κ. Πλεύρης και οι συν αυτώ να κινηθούν όσο αφορά τα μέτρα. Θα αναφερθούμε στο θέμα των γηπέδων.
Εκεί , ως γνωστόν, ο κ. Πλεύρης αποφάσισε σύμφωνα με μια εισήγηση επιτροπής που ποτέ δεν έχουμε δει, να επιτρέψει την παρουσία ουσιαστικά μόνο 1000 ατόμων. Συνέπεια αυτού του μέτρου ήταν οι ομάδες με μεγάλο αριθμό φιλάθλων να θεωρήσουν ότι το καλύτερο θα ήταν να απαγορέψουν την είσοδο σε όλους προκειμένου να μη δημιουργηθούν προβλήματα με το ποιος θα εξασφαλίσει την είσοδό του.
Ως εκ τούτου το ντέρμπι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού θα γίνει χωρίς φιλάθλους. Την επόμενη εβδομάδα όμως το μέτρο θα αλλάξει. Λέγεται ότι ο υπουργός δεν προέβη από τώρα στην αλλαγή για να μη θεωρηθεί ότι έκανε «χάρη» στον ΠΑΟΚ και διαταράξει τις σχέσεις του με τους υπόλοιπους.
Το άλλο … το ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε; Διότι εμείς αντιληφθήκαμε ότι όταν συμπεριέλαβε και την 31η Ιανουαρίου το έκανε όχι από τύχη και σύμπτωση. Διότι τη χωρητικότητα έχει κληθεί να την επανεξετάσει δυο φορές.
Στη Μεγάλη Βρετανία βέβαια δεν έχουν Πλεύρη ούτε κάποια επιτροπή που κανείς δε γνωρίζει τη πραγματικά εισηγείται. Από αύριο τα γήπεδα δε θα δέχονται μόνο ορθίους αλλά και ανεμβολίαστους!! Γεμάτα τα γήπεδα στη Βρετανία άδεια στην Ελλάδα. Αλλά μετά την Αττική οδό η ανικανότητα διαχείρισης περισσεύει. Έχουμε αντιληφθεί τι ποιεί ο καθένας ο οποίος κατέχει μια θέση υποτιθέμενης ευθύνης.
Ο Σαββίδης βάζει 15 εκατομμύρια
Άλλη μια διάψευση έρχεται σαν κατραπακιά να διαλύσει τα όνειρα και την προπαγάνδα όλων εκείνων που «θέλουν» τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ να πουλάει της επενδύσεις του και να φεύγει για Ρωσία. Μετά τη νέα επένδυση στο εργοστάσιο της Σουρωτής, το Φεβρουάριο ξεκινούν το θαλάσσιο ταξίδι τους με προορισμό το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, οι δύο νέες ειδικά σχεδιασμένες γερανογέφυρες STS (Ship to Shore Cranes), μία επένδυση 15,675 εκατ. ευρώ της ΟΛΘ Α.Ε.
Ο ένας από τους γερανούς έχει ήδη φορτωθεί στο πλοίο μεταφοράς και περιμένει τον δεύτερο, ώστε αρχές Φεβρουαρίου να ξεκινήσουν από τη Σανγκάη και, μετά από στάση στο Ισραήλ, να αφιχθούν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εντός Απριλίου.
Η απόκτηση των δύο STS γερανών, αποτελεί σημαντικότατη προσθήκη στον μηχανολογικό εξοπλισμό της ΟΛΘ Α.Ε., καθώς οι τεράστιοι αυτοί γερανοί, έχουν ανυψωτική ικανότητα 65 τόνων και 50 τόνων σε διπλή και σε μονή φόρτωση αντίστοιχα.
Ο νέος εξοπλισμός παρέχει τη δυνατότητα στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξυπηρετεί απευθείας πλοία κύριων γραμμών, χωρητικότητας άνω των 10.000 TEUs
Ο νέος εξοπλισμός που θα παραληφθεί από τον ΟΛΘ, βελτιστοποιεί το επίπεδο εξυπηρέτησης της διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων, διπλασιάζει την παραγωγική δυνατότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και βελτιώνει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού τα Θεσσαλονίκης.
Η Παρί στα Κατεχόμενα
Στα «ψηλά» της ειδησιογραφίας πέρασε ότι ακαδημία της Παρί Σεν Ζερμέν πήγε να κάνει προετοιμασία στα κατεχόμενα. Ούτε ο κ. Αυγενάκης που θα έπρεπε το επιτελείο του να τον ενημερώσει , ούτε η κυβέρνηση προέβησαν σε κάποια διαμαρτυρία προς την Γαλλική κυβέρνηση. Ένα ζήτημα υψίστης Εθνικής σημασίας πέρασε έτσι. Rafale από τους Γάλλους όμως ξέρουμε αγοράζουμε δαπανώντας εκατοντάδες εκατομμύρια.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.